• De stelling van deze week luidt:
    Mensen geven te snel op in een huwelijk.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Soms niet, soms wel.
    Soms kan het gewoon niet meer werken, hoe hard je ook wilt dat het werkt. Dan geloof ik dat een scheiding goed doet.
    Maar zoals hierboven gezegt is, mensen trouwen tegenwoorden vaak te snel of juist niet...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Resurrection schreef:
    Geen idee, ik ben nog nooit getrouwd geweest. (cat)
    En sowieso denk ik dat dat enorm verschilt van koppel tot koppel.


    May the sun bring you new energy by day, may the moon softly restore you by night, may the rain wash away your worries.

    Ik kan er zelf eigenlijk niet veel over zeggen, ik ben een single en ik ben veertien, maar ik denk dat je niet te snel opgeven, maar er gewoon te licht over nadenken, dat ze gewoon trouwen omdat het hoort. Sommige mensen denken er gewoon niet goed genoeg over na. En natuurlijk zijn er mensen die te snel opgeven maar die zijn er altijd.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Nee, eigenlijk vrijwel unaniem tegen. Als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet meer. Kijk, dan kan de oorzaak wel zijn dat mensen te vroeg huwelijken sluiten. Maar dat doet niet af aan het feit dat het gewoon niet meer gaat.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Nee, ze trouwen alleen te snel.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Half mee eens. Mensen trouwen tegewoordig ook veel te snel :S Maar als het even tegen zit willen ze ook altijd meteen scheiden. Ik heb er niet echt een mening over.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wandering schreef:
    Nee, eigenlijk vrijwel unaniem tegen. Als het niet gaat, dan gaat het gewoon niet meer. Kijk, dan kan de oorzaak wel zijn dat mensen te vroeg huwelijken sluiten. Maar dat doet niet af aan het feit dat het gewoon niet meer gaat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mee eens.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Bij de meeste koppels die ik uit elkaar heb zien gaan, vond ik dat dit wel het geval was.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Meh, soms misschien. Aan de andere kant lijkt het me niet verstandig om nog maanden te proberen je relatie te fixen als het gewoon niet werkt. Dan krijg je denk ik alleen maar een grotere hekel aan elkaar :/

    Akkoord.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ja, absoluut. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Resurrection schreef:
    Geen idee, ik ben nog nooit getrouwd geweest. (cat)
    En sowieso denk ik dat dat enorm verschilt van koppel tot koppel.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Waarom trouw je dan? BAM


    One person's craziness is another person's reality.

    Resurrection schreef:
    Geen idee, ik ben nog nooit getrouwd geweest.
    En sowieso denk ik dat dat enorm verschilt van koppel tot koppel.


    ben ik het helemaal mee eens


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.