• Ik vind het eigenlijk verschrikkelijk vervelend dat de laatste tijd veel topics worden gesloten zonder dat er bij staat waarom. Als ze de moeite nemen om het te sluiten, dan kunnen ze er toch evengoed bij zetten waarom ze het sluiten. Bij sommige weet je het al omdat een user zij dat er al een topic over was, maar dan nog. Het kost toch niet veel moeite om er iets bij te zetten. Ik verwacht nu ook geen brief of dergelijke, maar de mods kunnen er toch gerust een zin bij zetten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Silvester schreef:
    Ik zet het er meestal bij, maar vergeet dit ook nog wel eens.

    Wij zijn mensen en geen machines.


    Serieus? Dat wist ik niet. Ik dacht dat een moderator een robot was. joke


    "Ignite, my love. Ignite."

    Inderdaad, zoals al eerder hier is gezegd; de mods zijn ook gewoon mensen.
    Het zijn mensen die net zo oud zijn als wij en niet alles kunnen regelen. Anyway, ik vind het ook altijd overduidelijk wanneer er een topic wordt gesloten. Deze klacht is dus niet echt van toepassing.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Silvester schreef:
    Ontopic jongens?

    Sorreh. 'k Zal de robotmodus weer aanzetten *O* jkjk

    Maar, Pendule, je hebt gelijk dat 't er in sommige situaties wel bij moet staan, maar in sommige situaties is 't dus gewoon overduidelijk. En nu is 't ook overduidelijk dat ik dat bedoel
    :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Pendule schreef:
    (...)Ja dan heb ik iets van: "Ik kan ook symbolen herkennen.". Nogmaals ik vind dat het niet veel moeite vraagt en ik vind het vervelend dus ja ik zie het als een klacht.
    Volledig mee eens!


    Get outta my head!

    Cherokees schreef:
    Inderdaad, zoals al eerder hier is gezegd; de mods zijn ook gewoon mensen.
    Het zijn mensen die net zo oud zijn als wij en niet alles kunnen regelen. Anyway, ik vind het ook altijd overduidelijk wanneer er een topic wordt gesloten. Deze klacht is dus niet echt van toepassing.


    Ik ben ouder en wijzer! Verder ben ik het volledig met u eens, nobele dame :Y) YOU GO GIRL!


    Meestal staat het er, meestal is het sowieso overduidelijk en soms vergeten ze het. Big deal. Can we move on?


    quidquid excusatio prandium pro

    Reloaded schreef:
    (...)Volledig mee eens!


    Als er staat ""slotje" weetj e wie het topic gesloten heeft en wie je moet pben :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Ik ben ouder en wijzer! Verder ben ik het volledig met u eens, nobele dame :Y) YOU GO GIRL!


    Meestal staat het er, meestal is het sowieso overduidelijk en soms vergeten ze het. Big deal. Can we move on?

    Dank u, mijnheer Chaos. :Y)
    Ik vind dat we weer door kunnen gaan! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    Inderdaad, zoals al eerder hier is gezegd; de mods zijn ook gewoon mensen.
    Het zijn mensen die net zo oud zijn als wij en niet alles kunnen regelen. Anyway, ik vind het ook altijd overduidelijk wanneer er een topic wordt gesloten. Deze klacht is dus niet echt van toepassing.
    Soms zie je het, ja, maar niet altijd. Soms zijn de users hevig aan het discuciëren over een onderwerp van het topic en dan zit er gewoon 1 iemand idioot te doen en dan sluiten ze het. Waarom. Omdat die idioot doet? Omdat de user het gevraagd heeft? Omdat het een stelling is? Of een dubbelpost? God mag het weten en nee, ze zijn geen machines en dat zeg ik ook niet, maar als ze een topic sluiten moeten ze er een reden bij hebben en een topic sluit zijn niet automatisch (tenzij 300 posts) dus als ze hem kunnen sluiten, kunnen ze er evengoed iets bijzetten. Dat hoeft niet veel te zijn: 'slotje gevraagd', 'slotjes wegens offtopic', 'Dubbel topic' zijn nu eenmaal geen langen teksten waar je je hoofd over moet breken. Het kost amper moeite en dan weet iedereen tenminste waarom het topic gesloten is als ze het aan het volgen waren en na en pauze het slotje zien.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Soms word er niks geschreven
    alleen slotje


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Pendule schreef:
    (...)Soms zie je het, ja, maar niet altijd. Soms zijn de users hevig aan het discuciëren over een onderwerp van het topic en dan zit er gewoon 1 iemand idioot te doen en dan sluiten ze het. Waarom. Omdat die idioot doet? Omdat de user het gevraagd heeft? Omdat het een stelling is? Of een dubbelpost? God mag het weten en nee, ze zijn geen machines en dat zeg ik ook niet, maar als ze een topic sluiten moeten ze er een reden bij hebben en een topic sluit zijn niet automatisch (tenzij 300 posts) dus als ze hem kunnen sluiten, kunnen ze er evengoed iets bijzetten. Dat hoeft niet veel te zijn: 'slotje gevraagd', 'slotjes wegens offtopic', 'Dubbel topic' zijn nu eenmaal geen langen teksten waar je je hoofd over moet breken. Het kost amper moeite en dan weet iedereen tenminste waarom het topic gesloten is als ze het aan het volgen waren en na en pauze het slotje zien.


    Amen.

    Maar wel mee eens. _O_


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Pendule schreef:
    (...)Soms zie je het, ja, maar niet altijd. Soms zijn de users hevig aan het discuciëren over een onderwerp van het topic en dan zit er gewoon 1 iemand idioot te doen en dan sluiten ze het. Waarom. Omdat die idioot doet? Omdat de user het gevraagd heeft? Omdat het een stelling is? Of een dubbelpost? God mag het weten en nee, ze zijn geen machines en dat zeg ik ook niet, maar als ze een topic sluiten moeten ze er een reden bij hebben en een topic sluit zijn niet automatisch (tenzij 300 posts) dus als ze hem kunnen sluiten, kunnen ze er evengoed iets bijzetten. Dat hoeft niet veel te zijn: 'slotje gevraagd', 'slotjes wegens offtopic', 'Dubbel topic' zijn nu eenmaal geen langen teksten waar je je hoofd over moet breken. Het kost amper moeite en dan weet iedereen tenminste waarom het topic gesloten is als ze het aan het volgen waren en na en pauze het slotje zien.

    Op zich heb je gelijk.
    Maar er zijn ook gewoon topics die snel gesloten moeten worden, en dan kan die reden er niet van af.


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    (...)
    Op zich heb je gelijk.
    Maar er zijn ook gewoon topics die snel gesloten moeten worden, en dan kan die reden er niet van af.
    Maken die 10 seconde echt zoveel verschil?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    (...)Maken die 10 seconde echt zoveel verschil?


    moet jij echt bij elk topic weten waarom het gesloten is? :W Als je het dan per se wilt weten zijn er een hoop moderators waar je zo even een PB naar kunt sturen.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 16:41 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Pendule schreef:
    (...)Maken die 10 seconde echt zoveel verschil?

    Af en toe wel ja.


    I am an idiot, I move.

    Saph schreef:
    (...)

    moet jij echt bij elk topic weten waarom het gesloten is? :W Als je het dan per se wilt weten zijn er een hoop moderators waar je zo even een PB naar kunt sturen.
    Het punt is dat ze het vroeger wel deden, dus waarom nu niet. Het kost amper moeite en er ontstaat geen verwarring. Ik ben niet de enige die er zo over nadenkt dus ik zie het probleem niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?