• Even een heel random vraagje. Zijn er andere sites zoals Quizlet waar je je verhalen kwijt kunt en waar er behoorlijk veel users zijn? En niet per sé voor fanfic.
    Het liefst wel in het Nederlands.
    Ik ken alleen nog fanfic.nl, maar daar zit er een kat of 6 op dusja. :-)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    In het Nederlands ken ik er geen, nee.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    In het Nederlands ken ik er geen, nee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    quizlet:Y) hehe verder ken ik er ook geen een :Y)


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ken alleen Quizlet.
    Ik zit nog wel op een andere site: Quizilla.
    Maar die is engels.

    Vroeger was er een site en daar las ik toen een Tokio Hotel verhaal op, my god. Maar bon, ik weet echt niet meer welke site dat was. Dat was wel een goed verhaal! (cat)

    Flagitious schreef:
    Vroeger was er een site en daar las ik toen een Tokio Hotel verhaal op, my god. Maar bon, ik weet echt niet meer welke site dat was. Dat was wel een goed verhaal! (cat)

    schrei.nl? ;d

    Ik heb ooit wel eens wat verhalen gelezen op startspot.nl. Maar dat is daar niet echt voor bedoeld, en. volgens mij zijn er daar ook niet veel mensen + het is nogal moeilijk om je verhaal daar bekend te krijgen, volgens mij.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ganymede schreef:
    (...)
    schrei.nl? ;d

    Dat lijkt mij een site die enkel over TH gaat maar er stonden ook andere verhalen op. (cat)

    JustYouAndMe schreef:
    quizlet:Y) hehe verder ken ik er ook geen een :Y)

    Ok dat is op zich wel balen.

    tokiohotelholland.eu maar zoals je leest is het een th site, maar je kunt er ook je gewone verhalen kwijt.

    Flemish schreef:
    In het Nederlands ken ik er geen, nee.


    I can't even think straight.

    Ik kan je wel een heleboel Engelse geven, maar behalve Q en fanfiction.nl ken ik er inderdaad geen Nederlandse. Op fanfiction.net zijn overigens wel heel veel verschillende talen toegestaan en er zijn ook een paar Nederlandse verhalen, maar volgens mij is dat echt maar een handjevol.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Flemish schreef:
    In het Nederlands ken ik er geen, nee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Quizlet niet goed genoeg? :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)