• Ja, heb er net eentje gehad van iemand en ik heb geen idee hoe zon ding werkt.. Moet je je haar er doorheen halen, of erop laten zitten en hoe lang dan? XD Ik snap er niks van..
    Ik heb deze btw:



    Helemaal de linkse xD


    Where words fail, music speaks

    Wafeltang?
    En ik heb geen idee, ik gebruik die dingen niet.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wafeltang? Huh?


    26 - 02 - '16

    Ik heb geen idee, we schijnen 'm thuis ook te hebben maar ik heb 't echt nog nooit gebruikt ;o


    “Love is a contradiction.”

    Ja, die ken ik wel.. Ik heb alleen geen idee hoe die dingen werken..


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen



    ?

    Nou, je neemt de wafeltang, steekt hem in het stopcontact en legt er een wafel in :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik heb echt geen idee. We hebben zo'n ding in de badkamer liggen die nooit worden gebruikt


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je ons eerst ff uitlegt wat in hemelsnaam een wafeltang is :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Discord schreef:
    Nou, je neemt de wafeltang, steekt hem in het stopcontact en legt er een wafel in :Y)

    Dat dacht ik dus ook (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Is dat geen stijltang? Want een wafeltang heeft al de ribbeltjes erin verwerkt.. Tenminste zo ken ik ze.





    The odds are néver in our favor.

    Discord schreef:
    Nou, je neemt de wafeltang, steekt hem in het stopcontact en legt er een wafel in :Y)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Clouded schreef:
    Ja, die ken ik wel.. Ik heb alleen geen idee hoe die dingen werken..


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Die linkse is gewoon een stijltang, of zie ik dat nou niet goed? Maar ik gebruik m'n wafeltang gewoon als een stijltang, alleen moet je dit niet door je haar glijden maar stukje voor stukje. Je pakt een pluk haar, begint bovenaan, knijpt 'm zo'n 5 sec in en werkt zo naar beneden door.
    Ik doe trouwens nooit mijn hele haar, dan krijg je zo'n schapenkop :'D. En vooral niet te vaak doen, het is ontzettend slecht voor je haar.


    i put the fun in funeral