• Hallo mensen.
    Ik schrijf een verhaal over Harry Potter, maar ik zit een beetje vast.
    Ik schrijf nu dat Hermione verkracht is (het is een beetje een freaky verhaal, ik weet het), maar ik weet niet door wie.
    Het moet wel gebeurt zijn ná the war, op school, en het liefst door een volwassenen.
    Ik zat te denken aan Vilder, maar ik vind het niet leuk als Hermione een kind heeft van zo'n viezerik. Of als Snape of Dumbledore nog leefde, dan zou ik hen het laten doen.
    Kan iemand me helpen? Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 15:22 ]

    Ik denk da je bedoelt dat je niét weet door wie? En eh, ik heb geen idee hoe je verhaal gaat dus ik kan ook moeilijk een persoon zeggen. Sowieso vind ik het een nogal vreemde wending. :s


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Je bijvoorbeeld doen dat Gladianus Smalhart teruggekeerd is naar Hogwarts?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    ze is verkracht door een stambeeld _O_

    nee wat dacht je van hagrid :'D


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    MIJ! MIJ! Mag ik sex hebben met hermelien? :D


    quidquid excusatio prandium pro

    BandanaMan schreef:
    ze is verkracht door een stambeeld _O_

    nee wat dacht je van hagrid :'D

    Nee, hagird zou zoiets nooit doen :c Snape trouwens ook niet, dit verpest mijn goede gedachten over Rowlings personages.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Gladianus Smalhart is wel heel cool idd, maar hij ligt toch helemaal gestoord in het st. Holisto?
    En een kind van een stambeeld is wel wat vreemd, maar dat past wel bij mijn verhaal :'D.
    Ik denk dat ik tot nu toe ga voor Hagrid, dat is wel leuk!
    Maar als iemand nog iets anders heeft?(A)

    Discord schreef:
    MIJ! MIJ! Mag ik sex hebben met hermelien? :D


    Ja hoor, ga je gang. :'D

    Is het niet een beetje ongeloofwaardig... dat een halfreus het doet met een mens?


    I am an idiot, I move.

    Silvester schreef:
    Is het niet een beetje ongeloofwaardig... dat een halfreus het doet met een mens?

    Een halfreus is toch ontstaan doordat een reus en een mens sex hadden? Als je daar over nadenkt is het ook ongeloofwaardig.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Nee, hagird zou zoiets nooit doen :c Snape trouwens ook niet, dit verpest mijn goede gedachten over Rowlings personages.


    Welkom in de wereld van fanfic, waar al het moois word afgebroken en vervangen door sex. Het liefst homosexueel natuurlijk. Heb nooit begrepen waarom eigenlijk xD


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Welkom in de wereld van fanfic, waar al het moois word afgebroken en vervangen door sex. Het liefst homosexueel natuurlijk. Heb nooit begrepen waarom eigenlijk xD

    Aan die bromances ben ik al gewend al zijn sommige nog steeds heel vreemd... Snape en Harry? Hoe kom je op het idee?, maar verkrachting had ik nog niet meegemaakt. 8)


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oh, neem McGonnagall, of hoe je die naam ook mag schrijven. Da's pas fout:Y)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Tempesta schreef:
    (...)
    Een halfreus is toch ontstaan doordat een reus en een mens sex hadden? Als je daar over nadenkt is het ook ongeloofwaardig.

    Ja maar, toen was de vrouw een reus en de man een mens. Maakt voor de daad volgens mij nog wel wat uit.


    I am an idiot, I move.

    Tempesta schreef:
    (...)
    Aan die bromances ben ik al gewend al zijn sommige nog steeds heel vreemd... Snape en Harry? Hoe kom je op het idee?, maar verkrachting had ik nog niet meegemaakt. 8)


    En dit gebeurt allemaal in de wereld vanMijn suuuuper freaky Drarry verhaal, lees nu!
    Maar even serieus. Ik ben echt een verpester idd, maar toch laat ik Hermione verkrachten door een half-mens denk ik. Misschien dat Hagrid dronken is? Is 'i wel vaker.

    Ik heb een zéér goed idee voor je verhaal! Echt, als je deze tip toepast, kun je meteen naar het boekenbal!

    Stop. Met. Het. Bumpen. Van. Oude. Topics.

    Thank you very much.


    "Well, well. Look who we've got here!"