• Hier kan je praten en vragen stellen over het RPG!


    Rollentopic

    Speeltopic 1


    Ik maak hier een lijstje met dingen van onduidelijkheden in en rondom het RPG;


    ~ Hoelang hebben de mensen al hun superkrachten? Vanaf hun geboorte? Of later toegediend gekregen?
    De uitvinder heeft bionische krachten uitgevonden, die toe te passen zijn op mensen. Er is geexperimenteerd op tieners, wat succesvol was. Aangezien dit wonder de buitenwereld niet in mocht gaan, zijn hun geheugens gewist en zijn ze in dit huis gestopt. Ze kunnen er niet weg, en zullen getraind worden in hun gaves door de leraren. Ik stel voor om de ene les te laten geven in geestelijke gaven, en de andere in fysieke gaven.

    Le noms;
    Jaimes ~ Jaimy
    Nyan ~ Saar
    Pebble ~ Iris
    Merrow ~ Justine
    Rider ~ Miek
    Ruexx ~ Michelle
    foxfaceXXX ~ Nynke
    xClove ~ Melissa
    HurtedHeart ~ Celine
    SICKENING ~ Colibre
    Seaver ~ Sav
    MadEyeMoody ~ Ellie


    rpg-rechten van xClove


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2012 - 14:59 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    mijn tops :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Mijn topics (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Oké, ik snap er dus niets meer van. Zijn ze nou wel of niet met hun kracht geboren? En hoelang hebben ze die kracht al? En weten ze waar ze zijn en waarom ze in het landhuis zitten?


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    hee, zou ik naar iemand toe kunnen lopen, ik dwaal namelijk al een hele tijd in mijn eentje doeloos door gangen...


    imperfection is beauty

    Ik maak vanavond mijn rol aan! Wat problems met school


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mijn topics

    Zou er misschien iemand heel lief willen zijn en kunnen samenvatten wat ik allemaal gemist heb?


    Happy Birthday my Potter!

    In de beginpost van het rollentopic staat dat ze weten dat ze een kracht hebben, en ik dacht dat ze het toegediend hebben gekregen op latere leeftijd..


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rider schreef:
    Mijn topics

    Zou er misschien iemand heel lief willen zijn en kunnen samenvatten wat ik allemaal gemist heb?


    -van wat ik weet- personage's zijn elkaar nu gewoon aan het ontmoeten. Myles staat bij Michael en... Nog iemand -sorry ik weet even de naam niet- leraar van MadEyeMoody/Ellie staat bij Rachelle. En Hailey praat met Matt ^^

    Dat is wat ik tot nu toe eigenlijk globaal gelezen heb (;


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    @Rider sommige zitten ergens in de gangen te praten met elkaar,dus veel heb je niet echt gemist


    en ik heb geen idee :/
    Ik dacht dat ze die have hadden gekregen op een bepaalde leeftijd en al een tijdje hadden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    O, ik maak een lijstje -in deze begin post- met je username en dan daarachter je naam :3 ik vind het namelijk zelf fijn om gewoon Jaimy genoemd te worden en niet jaimyhoi >_<

    Als je ook je naam erbij wil drop een reactie met je naam hiero (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    O, ik maak een lijstje -in deze begin post- met je username en dan daarachter je naam :3 ik vind het namelijk zelf fijn om gewoon Jaimy genoemd te worden en niet jaimyhoi >_<

    Als je ook je naam erbij wil drop een reactie met je naam hiero (:


    ^^ ok
    Le me is Saar :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heet Iris, ik vind het ook fijner als mensen me bij mijn voornaam noemen in plaats van bij mijn username (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ook meteen mijn topics :3
    Ik is Justine, al maakt het mij absoluut niet uit of je me bij m'n echte naam noemt of gewoon Merrow XD

    [ bericht aangepast op 14 dec 2012 - 17:36 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik moet gaan werken, dus kan pas weer reageren rond 9 uur.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Ik heet Annemiek, maar zeg maar gewoon Miek. Das tien keer makkelijker


    Happy Birthday my Potter!