• Is het jullie ook niet opgevallen dat de series van tegenwoordig allemaal - een soort van - over het zelfde gaan? Ik volg er nu een paar en de enige die ik echt apart vind is American Horror Story. Maar voor de rest zijn ze allemaal zo standaard. Ben ik de enige of...

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    We accept the love we think we deserve.

    Wacht.. welke shows zijn er allemaal bezig dan?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Wacht.. welke shows zijn er allemaal bezig dan?


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Midna schreef:
    Wacht.. welke shows zijn er allemaal bezig dan?


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Midna schreef:
    Wacht.. welke shows zijn er allemaal bezig dan?

    Ik heb het over de Amerikaanse enzo, hahaha.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 17:48 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Ik heb het over de Amerikaanse enzo, hahaha.


    Maar dan weet ik nog niet welke er allemaal bezig zijn?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja sommige wel, al zijn er wel een aantal die er echt bovenuit springen. :Y)
    En soms houd ik ook wel van die standaard series


    As travars

    Midna schreef:
    (...)

    Maar dan weet ik nog niet welke er allemaal bezig zijn?

    Pretty Little Liars, The Lying Game, The Vampire Diaries, Awkward, American Horror Story..


    We accept the love we think we deserve.

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Pretty Little Liars, The Lying Game, The Vampire Diaries, Awkward, American Horror Story..



    Owww.. enige wat ik dan kijk -als ik tijd heb- is The Vampire Diaries.

    Maar aan die namen kan ik niet afleiden dat ze over hetzelfde gaan -soort van-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sawtooth schreef:
    (...)
    Pretty Little Liars, The Lying Game, The Vampire Diaries, Awkward, American Horror Story..


    Hehe ik volg ze allemaal, alleen jammer dat American Horror Story afgelopen is.
    En nee ik ben het er niet mee eens, ze hebben allemaal hun eigen draai (:


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Persoonlijk vind ik niet echt dat ze over hetzelfde gaan..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Elanysa schreef:
    (...)

    Hehe ik volg ze allemaal, alleen jammer dat American Horror Story afgelopen is.
    En nee ik ben het er niet mee eens, ze hebben allemaal hun eigen draai (:

    American Horror Story is echt geweldig, wel jammer dat ze in seizoen 2 een andere cast gebruiken!
    Maar toch is er iets wat gewoon hetzelfde is. Vooral met Pretty Little Liars en The Lying Game. Tieners, liegen, drama, etc.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik kijk enkel American horror story,True blood en dexter:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Sawtooth schreef:
    (...)
    American Horror Story is echt geweldig, wel jammer dat ze in seizoen 2 een andere cast gebruiken!
    Maar toch is er iets wat gewoon hetzelfde is. Vooral met Pretty Little Liars en The Lying Game. Tieners, liegen, drama, etc.


    drama that goes on and on.. nu je het zegt, maar blijkbaar kan een goed idee amper zonder drama? Pas op dat je met een originele serie komt hoor.. :Y)


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Negligible schreef:
    Persoonlijk vind ik niet echt dat ze over hetzelfde gaan..


    I wasn't just kissing him, I was telling his lips a secret!