• Ik dacht net zo van; oh, dit is het goede moment om even naar de bibliotheek te gaan en het geweldige, spannende, coolste boek te halen waar Quizlet het meestal over heeft. Dus kom ik daar aan en vraag eventjes. Is het al uit verhuurd. Toen heb ik het maar gereserveerd, want sommige mensen zijn zo kwaadaardig dat ze het boek oftewel voor je neus meepakken, of dat ze juist eerder zijn dan jou en zij de strijd hebben gewonnen.

    Wie heeft er vandaag ook een Fuuuuuuuuuuuuuuuuuu momentje meegemaakt?

    Het eerste uur naar school terwijl ik het eerste uur vrij was (no_chears)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ehm. Ja. Ik!
    Ik kwam er net achter dat ik mijn boekverslag maandag in moet leveren en ik heb het boek nog niet eens gelezen. Fuck.


    26 - 02 - '16

    Nee, nog niet zo´n moment gehad. School maakt mij voor het eerst sinds lange tijd weer een beetje blij


    Physics is awesome

    Het is veel leuker om een boek te kopen :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    Het is veel leuker om een boek te kopen :Y)


    Dat kost geld ;x


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Dat kost geld ;x

    I know : D Maar ik heb wel geld over voor 'n boek :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    I know : D Maar ik heb wel geld over voor 'n boek :Y)


    Ik spaar gewoon boekenbonnen, die ik op verjaardagen krijg of zo ^^
    Ik ga binnenkort weer een boek van de serie GONE halen. Dan heb ik al drie boeken van die serie :D


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik spaar gewoon boekenbonnen, die ik op verjaardagen krijg of zo ^^
    Ik ga binnenkort weer een boek van de serie GONE halen. Dan heb ik al drie boeken van die serie :D

    O, ik koop eigenlijk altijd 'n boek, als ik ook maar in een boekenwinkel ben :') Dus, ik probeer ze 'n beetje te vermijden :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Merida schreef:
    (...)
    O, ik koop eigenlijk altijd 'n boek, als ik ook maar in een boekenwinkel ben :') Dus, ik probeer ze 'n beetje te vermijden :Y)


    Ik kom eigenlijk praktisch nooit in een boekenwinkel, behalve als ik bonnen heb natuurlijk. Alleen sommige boeken zijn zo belachelijk duur D:


    26 - 02 - '16

    Ik ben ziek. Dus ik heb eigenlijk heel de dag al een pesthumeur :3
    Welk boek wou je daar halen?(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    HEAVYMETAL schreef:
    Ehm. Ja. Ik!
    Ik kwam er net achter dat ik mijn boekverslag maandag in moet leveren en ik heb het boek nog niet eens gelezen. Fuck.


    Ik kreeg afegelopen maandag te horen dat ik de volgende dag 2 boekverslagen in moet leveren terwijl ik nog geen boek had gelezen, gelukkig hoef ik hem nu pas maandag in te leveren.


    (Be)lieve in (you)rself

    Like said; ik koop liever boeken. ^^ *Mini bibliotheek in kamer*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Ik kreeg afegelopen maandag te horen dat ik de volgende dag 2 boekverslagen in moet leveren terwijl ik nog geen boek had gelezen, gelukkig hoef ik hem nu pas maandag in te leveren.


    2 boekverslagen?!? D:
    Whejooooooo D:


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Ik kom eigenlijk praktisch nooit in een boekenwinkel, behalve als ik bonnen heb natuurlijk. Alleen sommige boeken zijn zo belachelijk duur D:

    Uhuuuh, da's waar. Maar als ik 't boek écht wil hebben, dan kan niks me meer ervan weerhouden 8)


    "I shut my eyes in order to see.'

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    2 boekverslagen?!? D:
    Whejooooooo D:


    En dan had onze klas nog geluk want normaal gesproken zou een havo 3 klas en 3 in moeten leveren


    (Be)lieve in (you)rself