• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Samenvatting, voor wat er op school gebeurd is? pliese, Q.Q]


    Kyle.

    "Hoi." Zegt Irial droog, ik lach even maar trek het niet dus ga terug recht op zitten, en haal even diep adem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    Ik kijk de gym rond.
    "Mneeh, hier is ze niet."
    Ik zet me ergens neer en denk na over hoe ze gewoon verdween zonder iets te zeggen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik zie Isa en zwaai even. 'ze zal wel even met michael zijn. je mag best bij ons blijven ik mag je wel' zie ik tegen haar. ik keek haar glimlachend aan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Sorry sorry." Ik storm door de deur en kijk recht in het gezicht van. Lilly en nog een meisje. Ik weet me nog net staande te houden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mary

    "Oh, oke," zeg ik tegen Lilly en sta weer op.
    Ik schrik wanneer een meisje komt aanstormen.
    "Hallo," zeg ik lachend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Michael
    Het warme water stroomt over mijn lichaam. Ik glijd met mijn hand om Charlotte's rug terwijl ik een kus in haar nek plant.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lIlly
    'Isa jij mag dadelijk als eerst vind ik. Kom we gaan omkleden' zei ik en gaf haar een schouderklop. Ik kleedde me snel om en deed wat oefenstrekingen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    "Hoi, ik ben Isa." Zeg ik en schudt hevig de hand van het meisje. Ik spring op en neer ik kan nu echt niet rustig doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ajahhaha en dan michael mega droog]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mary

    "Ik ben Mary," zeg ik snel voor ze verdwijnt.
    Mensen op deze school zijn echt wel raar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    'isa serieus gaat hetwel met je' zeg ik lachernd. IKl aat me in de split gleiden. 'Kom we gaan naar de zaal'zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Ik zie Lilly en Isabelle de zaal binnen lopen. Snel pak ik mijn telefoon en open ik een sms aan Pablo.
    Lachen man, L gaat een auditie doen! sms ik en ik druk snel op verzenden. Ik kijk naar Lilly die staat te strechen. Dit wordt prachtig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    HAAAAAAAAAAY, mag ik een korte samen vatting, en waar iedereen is? =DD]

    Mary

    Een beetje onwennig kijk ik rond, en vraag me af waar ik kan gaan zitten.
    Man, waar zit Charlie nu toch?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Isabelle.

    "Zaal ja!" Ik open de deur en ren de zaal in, als ze er maar niet achter komen dat ik iets genomen heb! Ik probeer rustig te doen maar nut heeft het niet. Ik maak de ene koprol na de andere.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.