• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lilly
    Ik luister even naar donna. Eerst amy dan Isa en dan ik. Ik keek schuin naar Isa die heel de tijd hyper bleef zijn. Wat was er ineens met haar.

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 19:58 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik ben als enigste niet echt stil, ik probeer het maar telkens ontsnapt er wel weer een geluidje uit mijn mond...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    ''Oké ik ga zo wel eerst zegik'' en ik neem een aanloop en ik maak een mooie salto. En daarn als ik stil sta doe ik met gemak een split, en daarna ga ik over in een splagaat.

    Lilly
    Ik kijk naar Amy die verschillende dingen laat zien. Ik dacht na wat ging ik doen. Paar piroutes. Been in de lucht en draaie op de teen. Salto en eindigen in split ofzo. Het boeide me niet veel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Amy



    Ik hoor wat Donna zegt, en ik stap naar voren zodatik in het midden sta. En ik wacht nog een paar seconde voor ik begin.

    [hey wat moet i kdoen moet ik gewoon een liedje toevoegen en zeggen wat ze daar op danst?

    [Dat kan je moet zelf iets verzinnen je kan ook een filmpje zoeken.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [ik dacht dat dat je auditie was. Ik zou gweoon wat pasjes doen ofzo. afijn heb net alles neergezet wat lilly gaat oden]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ i kverzin zelf iets]

    Irial

    Vanuit mijn ooghoeken zie ik dat er een glimlach op zijn gezicht verschijnt. Ik grijns tegen zijn huid aan en leg mijn hand op zijn zij. Terwijl ik hem dichter trek bijt ik zacht in zijn hals.
    "Wat was er nou?" vraag ik nog een keer plagend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Ben een beetje heel Hyperactief nu, aaaaah !!!!!!(yeah) HYper hyperhyper! Typ doooooorrrrrrrr! ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amy


    Ik wacht.

    en als de muziek begint, Schud ik eerst met me heupen, dan draai ik rond. En dan neem ik een aan loop en ik doe drie ratslagen en daar achter aan een flik vlak. Ik land gelukkig goed. Dan Dans ik heel sexy, en ik neem weer een anloop en ik spring en ik maar 2 salto's en dan kom ik nee in een splagaat en ik zwaai mijn handen omhoog.

    [wahahahah mega droog]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ja doe dat maar. Verzin iets..]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik kijk even naar Amy. Ze doet eht goed en ik grinik om sommige bewegingen. Met een schuinoog keek ik naar Isa. 'wat heb je op man je bent mega hyper' fluisterde ik naar haar.

    [me to tomeet door de rpg en DONSWOL](H)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kyle.

    "Ir.." Ik schud mijn hoofd. Ik krijg het warm, ik voel nog een golf van opwinding door mijn lichaam trekken. Alsjebliefd stop voordat ik...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.