• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Topic 18: KLIK!!!
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 18:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ohohoho heks. magicowl is er ook. OMG ik ging just dance doen bij vriendin opwie mega cowl en lage]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Ik zie Kyle lachen maar al snel gaat hij weer rechtop zitten. Ik krabbel ook overeind en schuif naast hem.
    "Wat is er?" vraag ik zacht.
    Nu is het mijn beurt om hem te plagen en ik zet mijn lippen in zijn hals.

    Charlotte

    Mijn hart klopt even snel als wanneer ik net gerend heb. Zijn lippen voelen heerlijk tegen de zachte huid van mijn hals
    "Mike," zucht ik van genot.
    Ik druk mijn lippen op die van hem en laat mijn hand langs zijn lichaam naar beneden glijden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    WTF? xD]

    LIlly
    Grinikend kijk ik naar Isa die helemaal hyper is. Ik start met stretchen en doe een paar salto's voor mijn evenwicht. Vervolgens een paar piroutes en ik ga uiteindlejik in de split zitten met mijn armen naar voor.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik heb een deel gemist omdat ik weg was dusja]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    `[maareh moet ik ff inspringen want i kzie dat jullie auditie gaan doen en amy zou ook mee doen =)]

    [kom binnengerend. owja lil doet mee omdat isa dat wou]:Y)[heb wat met :Y) en ben hyper en niet de enigste denkxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gancanagh schreef:
    [Irial wordt verliefd op Kyle en heeft hem meegenomen naar zijn huis omdat Kyle's vader woedend thuis kwam, ondertussen hebben ze gekust en heeft Irial toegegeven aan zijn gevoelens. Charlotte heeft in de gymzaal met Amy, Isabelle en Lilly gedanst, heeft een oude vriendin die nieuw is op school opnieuw gezien en er mee gepraat. Pablo en Donna zitten in het Glee lokaal, ze leert hem piano spelen. Charlotte staat onder de douche met Michael]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Amy


    Ik kom haastig de zaal binnen gerend. Ik zie Isa en Lilly staan. ''Hey guys ik ben er!'' en ik ren naar ze toe.

    Kyle.

    Nee, Kyle focus! Ik voel het rare gevoel onder in mijn buik weer komen. Ik voel hoe Irial in mijn nek kusjes geeft. Ik glimlach maar wil het niet zeggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Tanx Gancanagh =)]

    lIlly
    Ik grinik om Amy. 'jullie eerst want jullie willen het' zei ik vastbesloten. Ik zuchte even en ging toen op mijn borst liggen en zwiepte mijn voeten voor mijn neus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Isabelle.

    Ik volg Lilly en doe ook wat Stretch oefeningen. Ik sta op en spring een paar keer op en neer, dan ga ik zitten op de bank, stilsitten lukt me niet echt dus tik steeds met mijn voeten op de grond,


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donna
    "Meiden!" roep ik hard om de aandacht te krijgen.
    "Dank jullie." zeg ik bitcherig als het stil is.
    "Samen met Jodie en Estelle ben ik jury. We doen de audities op alfabetische volgorde en we beginnen met de A." meld ik de meiden.
    Ik ga naar Estelle en Jodie zitten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik ga tegen de muur aanstaan en kijk op mijn gsm of er nog iets binnengekomen is.
    Nope, niks.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.