• Ja, ik zit nu bijna 2 jaar op Quizlet.

    Dat klinkt voor mij erg kort, maar te terugblikken lijken zo ver weg. De tijd van de Q-chat en Rose en Danique waar ik al tijden niets meer van heb vernomen. Het lijkt een compleet andere tijd, maar in feite is het maar anderhalf jaar. De tijd van de Users die duizelig werden van de nieuwe lay-out. Die door iedereen als lelijk werd beschouwd en nu eigenlijk toch best handig is. De tijd van Gaby, van Jo. Het is nog geen half jaar geleden, maar voelt zo ver weg. De tijd van EstrellaVida, mijn eerste account. De tijd van The Gang en het begin van The War of Quizlet van Sarita. Het moment waarop iedereen nog om alles lachte en Quizlet een stuk kleiner was. Toen Marleen en ik elkaar de ogen uitkrabten, wat nu gelukkig verandert is.

    Tja, het klinkt alsof ik de afgelopen tijd enkel op Quizlet heb gezeten. Maar in die 2 kleine jaren is er zo veel gebeurt hier. Eerlijk gezegt vind ik het geweldig dat Quizlet groeit, alleen de sfeer veranderd hier zo. Ik heb best veel mensen dankzij Quizlet leren kennen en daar ben ik blij om, maar die mensen spreek ik ook buiten Quizlet. Ik merk dat er steeds minder voor me over blijft hier.

    Twee jaar Quizlet. Welke tijden herinneren jullie je nog héél erg goed? En wat vonden jullie de leukste tijd op Quizlet? Ik de zomer van 2010 :3


    Let it come and let it be

    Ridder schreef:
    Oh oh.
    En niet vergeten aan het awesome topic lijstje:
    OMG-topic

    Oh ja, goede tijden. En, en het oggtopic over de Mods die alles van kilometers afstand ruiken, waar iedereen met hoofdletters typten. Ik merk nu pas hoe erg ik het mis. In vergelijking met vroeger is het nu best een strafkamp, maar ach ik kom hier uit mezelf, dus ik kan het mensen niet echt kwalijk nemen :'D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 21:58 ]


    Let it come and let it be

    Ridder schreef:
    Oh oh.
    En niet vergeten aan het awesome topic lijstje:
    OMG-topic
    -

    Dat was nog eens een geweldig topic. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha. Ik zoek nog steeds naar het grote ricksperma topic


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik zit ook al een tijdje op Quizlet, maar ik heb het gevoel dat ik veel niet heb meegekregen, vrees ik. Misschien dat ik pas sinds kort echt mee ben.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    De tijd waarin de sfeer nog ongedwongen was, de tijd waarin ik lol had om de grootste onzin samen met Eva & Julie :Y) En natuurlijk mijn slakkenperiode : D

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 22:01 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ghehe, ik voel me echt stom hier nu. Ik heb in 2008 best veel op Quizlet gezeten, maar niet op het forum. Toen ben ik er Januari 2011`weer op gekomen, en toen wist ik in het begin niet eens van het bestaan van het forum af. Daar ben ik pas ergens in de lente achtergekomen x'd.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ridder schreef:
    Oh oh.
    En niet vergeten aan het awesome topic lijstje:
    OMG-topic
    -

    Stiekem moeten we die heropenen :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Stiekem moeten we die heropenen :Y)


    Achja waarom ook niet. ^^


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sarita, als jij het voor elkaar krijgt om mijn topic gesloten te laten worden ga ik je meppen (huil)
    En nu ga ik slapen, dusseh... Take a good care for my amazing topic


    Let it come and let it be

    RainbowDay schreef:
    (...)
    Stiekem moeten we die heropenen :Y)


    Haha, ja dat moet je doen. Ik heb het topic bekeken, en ik vind hem echt awesome ^^


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    DarkTimes schreef:
    (...)

    Hahaha bdsm night ofzoiets dat mis ik ook


    wel bdsm ;D ik zal al te twijfelen.
    Met de kransjes en de ijsstaven ;P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik en Chantou hadden het er deze vakantie nog over.
    over inderdaad me eerste acount, the gang, the war.
    maar vooral over het vriendjespolitiek bij rollentopics [die er toen ook nog heel aders uitzagen met verrasings rollen] iedereen kende elkaar en er werd om de kleinste dingetjes gelachen.
    niemand schreef abn en er werd niet meteen gekat als je een spellingsfoutje maakte. het maakte niet uit of je topic ergens over ging. er werd altijd normaal en leuk op gereageerd.
    totdat opeens de helft definitief geband werd en de mods gingen staken.
    toen was het echt plots over.
    Ik mis het wel.
    Dat was de tijd dat ik echt voor hun [mijn vrienden] op Quizlet kwam. nu ken ik niemand meer hier en kom ik enkel nog voor de verhalen.


    [oke, nu niet weer gaan denken dat Chantou op mijn acount zit, net zoals eerder gedacht werd. omdat ik haar naam enkel liet vallen in een topic want dat is niet zo. ze was deze vakantie bij me vandaar. en nu is ze weer thuis, dus geen zorgen.]

    [ bericht aangepast op 8 jan 2012 - 22:20 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Uhm, ik ben er net 1 jaar dus ik heb niet echt veel dingen meegemaakt. Alleen de JB verslaving en 1D hype. Verder niets.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Nee, ik vond die tijd van Gaby en de hele roedel met schoothondjes nogal zielig. Beetje allemaal op één persoon storten (zoals de user die ze steeds "Ricksperma" noemden) om zelf maar heel cool te lijken. Nah, ik vond dat nogal een dieptepunt van Quizlet. :W

    Ik weet eigenlijk geen periode specifiek te noemen die ik heel leuk vond. Ik vind het hier altijd wel leuk verder. (:

    Midna schreef:
    (...)

    wel bdsm ;D ik zal al te twijfelen.
    Met de kransjes en de ijsstaven ;P


    Hahaha daar hebben we echt lol om gehad


    (Be)lieve in (you)rself