• Ja, ik zit nu bijna 2 jaar op Quizlet.

    Dat klinkt voor mij erg kort, maar te terugblikken lijken zo ver weg. De tijd van de Q-chat en Rose en Danique waar ik al tijden niets meer van heb vernomen. Het lijkt een compleet andere tijd, maar in feite is het maar anderhalf jaar. De tijd van de Users die duizelig werden van de nieuwe lay-out. Die door iedereen als lelijk werd beschouwd en nu eigenlijk toch best handig is. De tijd van Gaby, van Jo. Het is nog geen half jaar geleden, maar voelt zo ver weg. De tijd van EstrellaVida, mijn eerste account. De tijd van The Gang en het begin van The War of Quizlet van Sarita. Het moment waarop iedereen nog om alles lachte en Quizlet een stuk kleiner was. Toen Marleen en ik elkaar de ogen uitkrabten, wat nu gelukkig verandert is.

    Tja, het klinkt alsof ik de afgelopen tijd enkel op Quizlet heb gezeten. Maar in die 2 kleine jaren is er zo veel gebeurt hier. Eerlijk gezegt vind ik het geweldig dat Quizlet groeit, alleen de sfeer veranderd hier zo. Ik heb best veel mensen dankzij Quizlet leren kennen en daar ben ik blij om, maar die mensen spreek ik ook buiten Quizlet. Ik merk dat er steeds minder voor me over blijft hier.

    Twee jaar Quizlet. Welke tijden herinneren jullie je nog héél erg goed? En wat vonden jullie de leukste tijd op Quizlet? Ik de zomer van 2010 :3


    Let it come and let it be

    Hee, het is leuk dat je een story ervan wil maken, maar ik gok erop dat als je Gaby, Hale en al die andere gaat vermelden, dat je veel protest gaat krijgen. Er zijn vriendjes, maar ook het tegenovergestelde.
    Weet waaraan je begint, zou ik zeggen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vind de tijd tussen 6 september en eind november 2011 het coolst. PONIES FTW!


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik overleef het wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Discord schreef:
    Ik vind de tijd tussen 6 september en eind november 2011 het coolst. PONIES FTW!


    Ik was helemaal geshoqueerd toen ik terug kwam van vakantie en ik zag dat jij geen pony meer was D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ik was helemaal geshoqueerd toen ik terug kwam van vakantie en ik zag dat jij geen pony meer was D:


    Discord is uit My Little Pony (hij is overigens heel heel cool) en ik wou es wat anders. Maar ik ben nog steeds een pony, en dat blijf ik voorlopig ook :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Discord is uit My Little Pony (hij is overigens heel heel cool) en ik wou es wat anders. Maar ik ben nog steeds een pony, en dat blijf ik voorlopig ook :Y)


    Haha, dat wist ik niet. Gelukkig maar(:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Haha, dat wist ik niet. Gelukkig maar(:




    Daar komt mijn signature vandaan :Y) En hoezo gelukkig maar? :P


    quidquid excusatio prandium pro

    @Discord
    Haha, evil:Y)
    Wat zou Quizlet moeten zonder één enkele pony D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    @Discord
    Haha, evil:Y)
    Wat zou Quizlet moeten zonder één enkele pony D:


    Hetzelfde als het moet met maar een enkele forever apony: vergaan. Waar zijn mij 58 medeponies heen? Ach en wee, de dagen van weleer... :C


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    (...)

    Hetzelfde als het moet met maar een enkele forever apony: vergaan. Waar zijn mij 58 medeponies heen? Ach en wee, de dagen van weleer... :C

    Uh oh, nu voel ik me aangesproken:X


    You've cat to be kitten me right meow.

    oo
    de tijd toen ik hier kwam omg 2008
    lovestory's van TH echt heerlijk


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    ik zit een jaar op Q.
    veel kan ik dus niet zeggen.
    maar ergens voel ik het ook, of merk ik het ook.
    aleen kan ik niet achterhalen wat ik vind dat er veranderd is.


    -

    Ik weet het eigenlijk niet. Ik zit hier sinds eind 2007 en elke periode heeft wel wat [:

    @Sarita; lol, dat word een hoop opzoek werd als je het zo serieus wilt gaan aanpakken dat je alles met datum wilt benoemen enzo xp en in chronologische volgorde.

    Narwhals schreef:
    (...)
    Uh oh, nu voel ik me aangesproken:X


    Doe dat! voel je heeeel erg aangesproken >:C


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik mis de tijd dat je nog verhalen in quizzen moest lezen. Oké, het was irritant, maar het typeerde Quizlet(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.