• En weer een nieuwe schrijfwedstrijd. Doe mee, doe je best en misschien win je wel!

    Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. iheartniam
    02. Glucio

    Deelnemers:
    01. Nocturn
    03. Metaphor
    04. Junns
    05. Wandering
    06. Austen
    07. STALKERPANDA
    08. Anhysbys
    09. MissSharp
    11. Cupcakel
    12. Uks
    13. Bronte
    14. imlove
    15. Yowic
    16. SpringSun
    17. xBlackRosex
    18. LPayne
    19. ZAYNxBIEBER
    20. Minime
    21. Eventually
    22. Prim
    23. Adaph

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 22:02 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Ik veronderstel dat we de nieuwe opdracht morgen kunnen verwachten?


    comfort in c h a o s

    Ligt eraan hoe laat Glucio met haar punten komt. Mijn beoordelingen zijn bijna af en die ga ik zo al online plaatsen.

    De drie mensen die met beide cijfers gecombineerd het laagste scoren liggen eruit, en zodra die uitslag bekend is komt de nieuwe opdracht. Ik hoop dus vanavond.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben best nerveus, maar ach, ik heb in ieder geval mijn best gedaan, dus het maakt me sowieso niet erg veel uit ;')


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    Oh, bedankt voor mijn beoordeling. :]

    Ben ik trouwens de enige die de beoordelingen van de anderen uitgebreid leest? x'd Misschien verveel ik me gewoon.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 18:20 ]


    I can't even think straight.

    Anhysbys schreef:
    Oh, bedankt voor mijn beoordeling. :]

    Ben ik trouwens de enige die de beoordelingen van de anderen uitgebreid leest? x'd Misschien verveel ik me gewoon.

    Doe ik ook :Y)


    comfort in c h a o s

    Anhysbys schreef:
    Oh, bedankt voor mijn beoordeling. :]

    Ben ik trouwens de enige die de beoordelingen van de anderen uitgebreid leest? x'd Misschien verveel ik me gewoon.

    Doe ik ook. Maare, iheartniam, je schrijft bij een beoordeling dat iemand perfect dingen heeft beschreven. Hoe kan je dat nu zeggen, níéts is perfect! D:


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    (...)
    Doe ik ook. Maare, iheartniam, je schrijft bij een beoordeling dat iemand perfect dingen heeft beschreven. Hoe kan je dat nu zeggen, níéts is perfect! D:

    Klopt, niets is perfect, maar voor mijn gevoel waren de gevoelens die -Metaphor geloof ik- ze beschreef perfect passend in de situatie van de jongen. Het is een momentopname.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    (...)
    Klopt, niets is perfect, maar voor mijn gevoel waren de gevoelens die -Metaphor geloof ik- ze beschreef perfect passend in de situatie van de jongen. Het is een momentopname.

    niet alleen bij Methaphor. Ook bij LPayne
    Ik vind hem heel erg goed. Je schrijft heel fijn, vooral de emoties beschrijf je goed. Je hebt je aan de opdracht gehouden, tijd en vorm kloppen, originaliteit.. Perfect!


    Ex astris, sciencia

    iheartniam schreef:
    (...)
    Klopt, niets is perfect, maar voor mijn gevoel waren de gevoelens die -Metaphor geloof ik- ze beschreef perfect passend in de situatie van de jongen. Het is een momentopname.

    No offence, maar je hebt het woord perfect bij de inzendingen wel vaker in de mond genomen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2012 - 18:34 ]


    comfort in c h a o s

    Austen schreef:
    (...)
    No offence, maar je hebt het woord perfect bij de inzendingen wel vaker in de mond genomen.

    Perfect is in mijn ogen niet écht perfect, maar gewoon heel erg goed. Ze heeft aan alle eisen voldaan en een goede inzending geschreven.


    Hope goes lost but never dies.

    iheartniam schreef:
    (...)
    Perfect is in mijn ogen niet écht perfect, maar gewoon heel erg goed. Ze heeft aan alle eisen voldaan en een goede inzending geschreven.

    Oh.


    comfort in c h a o s

    iheartniam schreef:
    (...)
    Perfect is in mijn ogen niet écht perfect, maar gewoon heel erg goed. Ze heeft aan alle eisen voldaan en een goede inzending geschreven.


    Ik vind het vooral handig dat je ons tips geeft! (; Dankje daarvoor! x


    "You love me. Real or not real?" "Real." - Peeta Mellark & Katniss Everdeen.

    Ik weet dat ik de opdracht om 18.45 had beloofd, maar ik heb Glucio´s beoordelingen nog niet.
    Ik zal wel zo mijn beoordelingen en de opdracht online zetten, maar dan begint het nummers kiezen pas als Glucio´s beoordelingen binnen zijn.


    Hope goes lost but never dies.

    Anhysbys schreef:
    Oh, bedankt voor mijn beoordeling. :]

    Ben ik trouwens de enige die de beoordelingen van de anderen uitgebreid leest? x'd Misschien verveel ik me gewoon.


    Doe ik oook(:


    The universal language of art.

    Zou je de beoordelingen echt zsm online willen zetten? Ik moet namelijk over 5 minuten van de computer af.. en dan kom ik er ook de rest van de avond niet meer op..


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.