• En weer een nieuwe schrijfwedstrijd. Doe mee, doe je best en misschien win je wel!

    Informatie:
    - Er zullen 5 rondes zijn, waarvan één finaleronde. Eén ronde duurt 2 weken. Elke week vallen er 5 mensen af zodat er 3 mensen in de finaleronde zitten, waarvan de winnaar word gekozen.
    - Als je niet op tijd kan inleveren, krijg je met een goede reden uitstel. Als je het simpelweg niet inlevert word je uit de wedstrijd verwijderd.
    - Geef username verandering aan.
    - Zet je opdracht in een story en zet de link van de opdracht in het topic of stuur die in een PB naar mij.

    Opbrengst:
    Naast natuurlijk de eer, krijgt de top 3 een prijs.
    1e plaats: 20 credits
    2e plaats: 10 credits
    3e plaats: 5 credits

    Waar letten we op?
    - Spelling
    - Interpunctie
    - Originaliteit
    - Vorm van het verhaal
    - Tijd

    Juryleden:
    01. iheartniam
    02. Glucio

    Deelnemers:
    01. Nocturn
    03. Metaphor
    04. Junns
    05. Wandering
    06. Austen
    07. STALKERPANDA
    08. Anhysbys
    09. MissSharp
    11. Cupcakel
    12. Uks
    13. Bronte
    14. imlove
    15. Yowic
    16. SpringSun
    17. xBlackRosex
    18. LPayne
    19. ZAYNxBIEBER
    20. Minime
    21. Eventually
    22. Prim
    23. Adaph

    De story met opdrachten, informatie en inzendingen.

    Opdracht 1.
    Inleverdatum: 23 januari

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 22:02 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn inzending (:
    Als je iets niet snapt aan het verhaal, moet je dat gewoon zeggen (:
    Niet dat mijn verhaal moeilijk te begrijpen is haha


    Not all those who wander are lost.

    Timshel schreef:
    (...)
    Ja, de naam wel, die moet wel genoemd worden, want de hoofdpersoon moet zo heten en als je hem niet noemt kan ik dat niet controleren.


    Wacht even, MOET je die naam gebruiken? Ik gebruik namelijk vaak bij een SA helemaal geen naam.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Wacht even, MOET je die naam gebruiken? Ik gebruik namelijk vaak bij een SA helemaal geen naam.

    Dat lijkt me wel, want de hoofdpersoon moet de naam die je gekregen hebt dragen, en als je geen namen noemt kan ik dat niet nagaan. Dus heb je de opdracht niet volledig uitgevoerd en loop je punten mis.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2012 - 17:17 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Timshel schreef:
    (...)
    Dat lijkt me wel, want de hoofdpersoon moet de naam die je gekregen hebt dragen, en als je geen namen noemt kan ik dat niet nagaan. Dus heb je de opdracht niet volledig uitgevoerd en loop je punten mis.


    Stiekem vind ik het best vreemd dat dat een vereiste is. Maar ach, I will do it if I have to(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Ik wil nog wel meedoen.
    Maar verwacht niet al te veel van me, ik heb in geen tijden geschreven


    #WWED - What Would Emma Do?

    Timshel schreef:
    (...)
    Dat lijkt me wel, want de hoofdpersoon moet de naam die je gekregen hebt dragen, en als je geen namen noemt kan ik dat niet nagaan. Dus heb je de opdracht niet volledig uitgevoerd en loop je punten mis.

    Dit vind ik stiekem wel jammer, ik vind mijn naam echt vreselijk.


    Ex astris, sciencia

    Timshel schreef:
    (...)
    Ja, de naam wel, die moet wel genoemd worden, want de hoofdpersoon moet zo heten en als je hem niet noemt kan ik dat niet controleren.
    Maar ik schijf de naam er altijd boven, en vanuit het ik persoon. Is dat dan goed, als ik in het SA alleen de naam bovenaan zet?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Junns schreef:
    Ik wil nog wel meedoen.
    Maar verwacht niet al te veel van me, ik heb in geen tijden geschreven

    Geweldig! Isgoed! Opdracht 1 staat al in de story, ik zal je gelijk je naam en woord toewijzen. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Malambri schreef:
    (...)Maar ik schijf de naam er altijd boven, en vanuit het ik persoon. Is dat dan goed, als ik in het SA alleen de naam bovenaan zet?

    Ja, dat mag ook.

    Dus als je er bijv. boven zet *(naam) point of view* is het ook goed.


    Hope goes lost but never dies.

    Wandering schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik het best vreemd dat dat een vereiste is. Maar ach, I will do it if I have to(;

    Is toch juist een leuke uitdaging? Ik vind het een leuke opdracht. ^^


    I can't even think straight.

    Okeei, ik heb nog even een aantal vragen.

    - Maakt het uit vanuit welk perspectief je schrijft? (ik-vorm, hij/zij-vorm, alwetende-vorm)
    - Bedoel je met 'de vorm van het verhaal' zeg maar de 'storyline'?

    Sorry voor de vele vragen die ik stel, maar ik wil niet eerder me in een verhaal storten zonder dat ik alles volledig begrijp.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    Okeei, ik heb nog even een aantal vragen.

    - Maakt het uit vanuit welk perspectief je schrijft? (ik-vorm, hij/zij-vorm, alwetende-vorm)
    - Bedoel je met 'de vorm van het verhaal' zeg maar de 'storyline'?

    Sorry voor de vele vragen die ik stel, maar ik wil niet eerder me in een verhaal storten zonder dat ik alles volledig begrijp.

    - Nee, dat maakt niet uit.
    - Nee, eerder de opbouw, het gebruik van alinea's en witregels etc.

    En het maakt niet uit, ik snap het. (:


    Hope goes lost but never dies.

    Anhysbys schreef:
    (...)
    Is toch juist een leuke uitdaging? Ik vind het een leuke opdracht. ^^


    Ja, daar ook absoluut niet van. Ik hou van deze opdracht. Ik kan er héerlijk mijn fantasie op loslaten. Heerlijk. Maar ik vond het apart dat zoiets nou precies een vereiste moest zijn. Maar ach, maakt voor de rest ook niet zoveel uit(;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Wandering schreef:
    (...)

    Ja, daar ook absoluut niet van. Ik hou van deze opdracht. Ik kan er héerlijk mijn fantasie op loslaten. Heerlijk. Maar ik vond het apart dat zoiets nou precies een vereiste moest zijn. Maar ach, maakt voor de rest ook niet zoveel uit(;

    Ik snap wel wat je bedoelt. :]
    Maar bij opdrachten zijn zulke 'rare' vereisten juist leuk, vind ik. Anders wordt het voorspelbaar.


    I can't even think straight.

    Ik ben nu heel kritisch aan het beoordelen, maar vat niks persoonlijk op. Ik wil jullie alleen maar helpen en jullie schrijven echt allemaal heel goed, dus de kritiek die ik heb, zijn kleine puntjes die je zou kunnen verbeteren ;)


    Happy Birthday my Potter!