• Nouja, meisjes houden vaak hun liefdegevoelens voor zich, en ondertussen weet bijna iedereen het al van mij, maar ik werd verliefd op een jongen. Hij bleek 20 te zijn, maar leek 16. Hij was ook op mij, maar ik voelde me er niet goed bij als we een relatie zouden nemen, scheelt weer net wat te veel vind ik. Dat is ook de reden dat ik niks met hem heb genomen, en het is ook al weer een lange tijd terug :3

    Nou heb ik 2 vragen:
    1: Wat vind je van het verschil tussen mij en die jongen?
    2: Wat vinden jullie te groot leeftijdsverschil?

    Btw, ik ben 14.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 19:18 ]


    Where words fail, music speaks

    Ik zou het een te groot leeftijdsverschil vinden als hij 30 was, dus ik zou zeggen; doen!


    Life is hard and then we die

    Veertien en twintig vind ik eigenlijk een net iets te groot verschil. Zeker op deze leeftijd..
    Dus, ja, antwoord op vraag twee; een verschil van zes jaar, op deze leeftijd.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    tsja ligt eraan wat voor mijn. kijk als het een man van 60 is en er uitziet als pedo tsja(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dat hangt ervan af hoe jij bent en hoe hij is.
    Ik denk niet dat je er echt een getal op kan kleven. De ene jongen van 16 gedraagt zich volwassener dan de andere, meisjes trouwens ook.
    Ik zou eerder naar het leeftijdsverschil in jullie manier van omgaan kijken, dan naar het getal zelf. (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik vind het ook wel een groot leeftijdsverschil, omdat je toch nog in heel andere fasen zit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het eigenlijk nog wel een beetje meevallen. Maar dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de aard van die jongen. Als hij gelijk en alleen maar uit is op seks, en jij bent daar gewoon nog niet aan toe, is dat natuurlijk wel een groot verschil. Ik vind het een beetje liggen aan hoe je je mentaal gedraagt.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Headbang schreef:
    Veertien en twintig vind ik eigenlijk een net iets te groot verschil. Zeker op deze leeftijd..
    Dus, ja, antwoord op vraag twee; een verschil van zes jaar, op deze leeftijd.

    Oké Maartje. Nog een keer, goed luisteren. DAT. LEEFTIJDSVERSCHIL. IS. NIET. ERG. Echt niet, niet bij degene die je bedoelt. Ik weet zeker dat hij niks zou doen dat je niet wilt, en dat hij je respecteerd.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik vind het wel een te groot verschil. Maar vooral omdat je 14 bent. Mijn ouders schelen bijvoorbeeld ook 6 jaar, maar omdat ze ouder zijn vind ik het niet erg.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    leeftijd maak niks uit. mijn oom en tante verschillen bijna 6 jaar.


    -

    Als je 16 was en hij 22, dan zou ik er niet van opkijken, maar aangezien je 14 bent.. Persoonlijk vindt ik dat het leeftijdsverschil te groot is. (bloos)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Op een leeftijd van 20 jaar zitten er gigantische verschillen bij jongens onderling (mentaal). Althans, voor zover ik merk wel. Nu ken ik 'm en ben ik er van overtuigd dat 'ie weldegelijk goed voor je zal zijn en heb ik er ook niets op tegen. Maar over het algemeen hangt het echt van de jongen af. Als het 't type'tje is van 'bier en tieten, tralala-lala', sowieso, nee. Maar als 'ie enigzinds verstandig is, handen thuis kan houden en gewoon lief voor je is, waarom niet. :3


    Let it come and let it be

    Een vriendin van mij is 16 en die vriend is 22. Die schelen dus net zoveel jaar als jij en die jongen. Dus wat dat betreft is het niet zo erg. Want ze passen heel leuk bij elkaar!

    Maar zoals Combustible hier boven al zegt, hangt dat ook wel een beetje van hem af. Leeftijd is maar een nummer. Dus dat maakt niet uit. Maar misschien is hij al wel in een andere 'fase' dan jij.

    Maargoed, je moet gewoon doen waar je je zelf goed bij voelt! En je niks aantrekken van wat anderen zullen zeggen. Het is jouw gevoel toch? (:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 20:00 ]


    Tell me about it, stud.

    Ligt eraan hoe hij is. Is hij eigenlijk qua gedrag nog niet zo volwassen, zit hij nog op school en hebben jullie dezelfde hobbys. Dan zal ik het niet raar vinden.

    Maar werkt hij al volle dagen, heb je niet dezelfde hobbys. Dan zal ik hem maar beter vergeten. Je moet ook niet vergeten dat hij emotioneel en waarschijnlijk ook seksueel verder is dan jij..


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Hangt er ook vanaf of je echt van hem houdt en als je bij hem bent en je alleen maar ongemakkelijk voelt,wordt het natuurlijk ook niks.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien