• Hallo mensjes! Ik ben al een hele tijd niet meer online geweest, maar ik heb even jullie hulp nodig, dus hier ben ik weer ;D

    Ik moet voor school een column schrijven over veiligheid in supermarkten (voor de rest zitten er geen eisen aan) maar ik heb dus geen flauw idee waarover ik het kan doen. Hopelijk kunnen jullie me helpen met een paar leuke ideetjes?

    Dank u!

    Sorry, als dit verkeerd staat trouwens ;D


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Over handtasdieven, kinderen bij zich houden, honden, zorgen voor veilige schappen, geen gevaarlijke producten op onderste rekken..

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 22:26 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Over handtasdieven, kinderen bij zich houden, honden, zorgen voor veilige schappen, geen gevaarlijke producten op onderste rekken..

    Honden?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elijah schreef:
    (...)
    Honden?

    Kunnen producten van de schappen duwen, gewoon gevaar voor kinderen of andere mensen, dingen open bijten..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Kunnen producten van de schappen duwen, gewoon gevaar voor kinderen of andere mensen, dingen open bijten..

    Aah op die fiets!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elijah schreef:
    (...)
    Aah op die fiets!

    Fiets?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Fiets?

    Sorry, is gewoon een uitspraak, haha. Betekend eigenlijk, op die manier (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Elijah schreef:
    (...)
    Sorry, is gewoon een uitspraak, haha. Betekend eigenlijk, op die manier (:


    Haha, oke. Ik dacht al


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet denken aan het verloren lopen van kinderen in supermarkten. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury