• Wie kan er raden wie ik getekend heb? :Y)
    Het zou helemaal leuk zijn als je ook nog precies de goede foto tevoorschijn weet te toveren.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dylan O'Briennnnn


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hij komt me wel bekend voor... Is het een voetballer? ;x


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    Hij komt me wel bekend voor... Is het een voetballer? ;x

    Nee x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Don't know ^^


    Pretty is just a pretty word.



    Deze? :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:



    Deze? :Y)

    Nope :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hmm, dan denk ik Tyler Hoechlin...
    Maar vind je tekening eerderlijken op Dylen O'brien


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    PercyWood schreef:
    (...)
    Nope :Y)


    Het zou ook Tyler kunnen zijn. Op de tekening heeft hij alleen geen baard...



    Of Colton. Of gewoon iemand die helemaal niet met Teen Wolf te maken heeft. Haha, ik raad het nooit. Er zijn teveel glimlachende foto's van mannen te vinden die er ongeveer zo uitzien. x'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Soubi schreef:
    Hmm, dan denk ik Tyler Hoechlin...
    Maar vind je tekening eerderlijken op Dylen O'brien

    De foto klopte niet, I never said it wasn't Dylan O'Brien :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    (...)

    Het zou ook Tyler kunnen zijn. Op de tekening heeft hij alleen geen baard...



    Of Colton. Of gewoon iemand die helemaal niet met Teen Wolf te maken heeft. Haha, ik raad het nooit. Er zijn teveel glimlachende foto's van mannen te vinden die er ongeveer zo uitzien. x'D

    De foto klopte niet muts. En hij zie jij er Tyler Hoechlin in?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    De foto klopte niet muts. En hij zie jij er Tyler Hoechlin in?


    Nou ja, op de foto heeft Tyler ook zo'n soort van schaduw bij zijn kaak. x')

    Hmm. Ik had net een goede foto van Dylan, maar de site waar die op stond liet me hem niet kopiëren. Misschien deze?
    Let niet op de kleuren, maar die schaduw is er wel. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, op de foto heeft Tyler ook zo'n soort van schaduw bij zijn kaak. x')

    Hmm. Ik had net een goede foto van Dylan, maar de site waar die op stond liet me hem niet kopiëren. Misschien deze?
    Let niet op de kleuren, maar die schaduw is er wel. (krul)


    Ja! Alleen had ik hem in zwart-wit :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    De foto klopte niet, I never said it wasn't Dylan O'Brien :Y)


    Dan ben jij vanaf nu gemeen D:
    Ghehe,

    Wist ik veel dat je het over de foto had ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Soubi schreef:
    (...)

    Dan ben jij vanaf nu gemeen D:
    Ghehe,

    Wist ik veel dat je het over de foto had ;d.

    Ik hou van gemeen zijn :Y)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    (...)
    Ja! Alleen had ik hem in zwart-wit :3


    Yay! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan