• Ik heb weer eens wat. Waarschijnlijk een ontstoken teen, ik ben een paar weken terug naar de dokter geweest en toen zei hij dat het geen ingegroeide nagel was en min of meer liet door schemeren dta het niet zoveel kwaad kon. Maar mijn teen deed vandaag heel erg pijn en dat nadat ik hem gisteren had schoongemaakt. En hij was helemaal dik aan de zijkant en heel pijnlijk dus toen heb ik geprobeerd om hem schoon te maken wat niet zo goed lukte. Toen heb ik mijn moeder om hulp gevraagd wat ik volgens mij beter niet had kunnen doen, ze maakte hem dus schoon maar het voelde alsof ze er met een naald in zat te prikken. Ik ben al iemand met een lage pijngrens.

    Dus heeft iemand van julliedit ook gehad en zo ja, wat heb je gedaan behalve het goed schoon houden en goed verzorgen?


    Physics is awesome

    Ik zie nu voor me een dikke teen waar elk moment pus uit kan komen :$

    Mja, pedicure bellen? of dokter? Ik zou het namelijk niet weten..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Terug naar de dokter, koop anders betadine en houd het daarmee goed schoon.


    Your make-up is terrible

    Gabumon schreef:
    Ik zie nu voor me een dikke teen waar elk moment pus uit kan komen :$

    Mja, pedicure bellen? of dokter? Ik zou het namelijk niet weten..


    Met de pus valt het nog wel mee maar hij is wel dik en heel rood dus ja, misschien toch de dokter er weer mee lastig vallen.


    Physics is awesome