• Na veel vragen over waarom het uit is met mijn vriend, zal ik het hier even uittypen, zodat ik niet steeds hetzelfde verhaal moet gaan uittypen.
    Zoals jullie misschien wel weten is mijn ex erg bedreven in het politieke wereldje en is zelfs lid van de Friese VVD. Hij is echt ontzettend serieus, wat ik in het begin eigenlijk wel prettig vond.
    Maar naarmate de tijd verstreek, begon ik me steeds meer aan hem te ergeren. Hij was egoïstisch, vond mijn ouders bemoeiallen, keek op mij neer en had totaal geen gevoel voor humor. Ook drong hij steeds aan op jeweetwel en daar was ik gewoon nog lang niet aan toe. Ik vind dat een hele stap en hij deed alsof het ontzettend simpel was.
    Afijn, we hadden de laatste tijd steeds meer meningsverschillen en hij vond mij een lui mens, omdat ik maar twee dagen in de week naar school hoef. Dat ik daarnaast ook nog drie/vier dagen in de week werk, vergeet hij voor het gemak maar even. En dat hij zelf ook maar drie daagjes in de week naar school gaat, boeit ook niet, want ík ben het scholiertje. Het domme meisje, dat het VWO niet aankon.
    Hij begon me steeds meer te ergeren en op een zondagavond, toen hij bij mij was, deed ik al een stuk afstandelijker tegen hem. Het gevoel was bij mij gewoon weg en ik kon me alleen maar ergeren aan zijn slechte eigenschappen.
    Ik ben toen een paar dagen ziek geweest, waardoor ik veel tijd had om na te denken en ik tot de conclusie kwam dat ik totaal niet meer mezelf was en me gewoon opofferde om hem een plezier te doen.
    Toen heb ik hem op donderdag, bijna twee weken geleden, verteld dat ik met hem moest praten. Hij had meteen door dat het serieus was en deed ook geen poging om mij te zoenen. Hij liep gewoon zwijgend naar boven en ik volgde hem. Eenmaal op zijn kamer vertelde ik hem dat het voor mij echt voorbij was. Hij reageerde heel kalm, alsof het hem niets deed. Ik ben uiteindelijk weggegaan na veel tranen, want ik vond het wel erg dat ik het moest uitmaken.

    Nou ja, dat is dus het verhaal. :')
    Intussen heb ik al twee weken niets meer van hem gehoord en negeert hij mij. Ik heb namelijk nog een boek van hem en die wil ik graag mijn huis uit hebben, maar hij reageert gewoon nergens op. Dus ik ben van plan om dat ellendige boek door zijn brievenbus te stampen. Tja.

    Om eerlijk te zijn heb ik me nog nooit zo goed gevoeld. Ik voel me weer als herboren en heb mijn geliefde vrijheid weer terug. Ook ben ik weer flink aan het flirten geslagen en heb ik weer gewoon leuk contact met mijn mannelijke vrienden, die ik eerst niet mocht zien van mijn ex. Jaloerse vent. Blugh.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Na'aah, veel sterkte, ook al ben je blij. Het uitmaken is (denk ik) toch iets die niet leuk is.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Souvenir schreef:
    Na'aah, veel sterkte, ook al ben je blij. Het uitmaken is (denk ik) toch iets die niet leuk is.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Jezus, wat een zak. Je bent zeker veel beter af zonder hem, Annabeth! Ik vind het dan ook volkomen terecht dat je het uitmaakte, hoe moeilijk dat ook was.
    Genoeg andere visjes in de zee en anders trouw je gewoon met mij! *O*


    everything, in time

    Noyade schreef:
    Jezus, wat een zak. Je bent zeker veel beter af zonder hem, Annabeth! Ik vind het dan ook volkomen terecht dat je het uitmaakte, hoe moeilijk dat ook was.
    Genoeg andere visjes in de zee en anders trouw je gewoon met mij! *O*

    Yaaaay, dan weet ik zeker dat ik tenminste een leuk leven heb met rolstoelraces. :3
    Dank je wel Marleen, ik ben inderdaad veel beter af zonder hem. Ik voel me nu weer een stuk beter! *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je wilt het boek in zijn brievenbus duwen?




    You're doing it wrong :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Barnabas schreef:
    (...)
    Yaaaay, dan weet ik zeker dat ik tenminste een leuk leven heb met rolstoelraces. :3
    Dank je wel Marleen, ik ben inderdaad veel beter af zonder hem. Ik voel me nu weer een stuk beter! *O*


    Mission accomplished: make Annabeth happy again.

    YEAH!
    Mhihi, iedere dag met rolstoelen door ons ontzettend grote huis racen, terwijl butlers eten maken en schoonmakers schoonmaken. Iedereen die in ons huis werkt is sexy!


    everything, in time

    Hij klinkt niet bepaald als een aardige jongen... Je vind wel een liever persoon! (:
    Geniet maar van het single zijn en je hebt een goede keus gemaakt.


    You are beautiful, you are love.

    Denk inderdaad dat je wel beter af bent zonder hem, zo te horen.
    Blegh, ik kan niet tegen gasten die anderen, en dan vooral hun vriendin, moeten kleineren om zich maar beter te voelen. En nog minder goed tegen gasten die je proberen te dwingen tot dingen waar jij niet aan toe bent.

    Ik wilde ook al voorstellen dat boek gewoon te verbranden x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Het lijkt mij dat je zo iemand liever kwijt dan rijk bent.
    Goed dat je tot de juiste keuze gekomen bent en dat het je nu beter af gaat c;

    Souvenir schreef:
    Na'aah, veel sterkte, ook al ben je blij. Het uitmaken is (denk ik) toch iets die niet leuk is.


    •*• Lululu •*•

    Nebulae schreef:
    Het lijkt mij dat je zo iemand liever kwijt dan rijk bent.
    Goed dat je tot de juiste keuze gekomen bent en dat het je nu beter af gaat c;


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Mordin schreef:
    Je wilt het boek in zijn brievenbus duwen?




    You're doing it wrong :Y)

    Mmm. Eigenlijk wel hè?
    Misschien zou ik het gewoon voor zijn huis moeten verbranden, hehe.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Nou, ik snap je dan helemaal. Jammer dat niet alle sexy jongens aardig en leuk zijn. Maar ze zijn er wel hoor, ghehe. Gelukkig voel je je nu een stuk beter zeg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Nou, ik snap je dan helemaal. Jammer dat niet alle sexy jongens aardig en leuk zijn. Maar ze zijn er wel hoor, ghehe. Gelukkig voel je je nu een stuk beter zeg.

    Mmm. Dat sexy gedeelte viel ook heel erg vies tegen... Hij heeft een scheef gebit, kijkt arrogant, loopt raar en hij zoende voor geen meter. Daarnaast was hij totaal niet knap en had hij saaie kleding aan. Jep. Ik ben blij dat ik van hem af ben. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Mmm. Dat sexy gedeelte viel ook heel erg vies tegen... Hij heeft een scheef gebit, kijkt arrogant, loopt raar en hij zoende voor geen meter. Daarnaast was hij totaal niet knap en had hij saaie kleding aan. Jep. Ik ben blij dat ik van hem af ben. (:


    Haha, en ik maar door al die dingen denken dat hij vet knap moest zijn. Achja, je ziet de dingen die minder zijn ineens sneller als je het gevoel kwijt bent.


    Your make-up is terrible