• Helloow Here i am with my idea x]

    Er is een meisje, genaamd Kim, een echte ryke huppel. Omdat ze zo ryk is denkt ze dat ze iedereen en alles kan krygen wat haar hartje begeert. Ook heeft ze een nicht, een echte schat, de lieveling van iedereen. Haar nicht heeft een relatie met Bill en wat toevallig nou dat Kim hem haat. Ze kan Bill écht niet uitstaan!. Iedere dag probeert ze haar nicht over te halen om Bill te dumpen, omdat ze hem nogal Gay vindt. Haar nicht wil dit niet en wil Kim laten inzien dat ze verkeerd over hem denkt en dat Bill totaal niet gay is. Ze neemt Kim mee naar Bill en laat ze een weekje by elkaar blyven. Maar wat gebeurt er als Kim en Bill dan gevoelens voor elkaar krygen??

    Rollen:
    IK DOE MET VERASSINGEN!

    Verassing 1: DeadPrincess
    Verassing 2: Nouszie
    Verassing 3: xNIJNTJE
    Verassing 4: BiLlPRinCeSs
    Verassing 5: xIKICKASS
    Verassing 6: PersianRose
    Verassing 7: KimFootball
    Verassing 8: LOLLIPOPx
    Verassing 9: sayXkiss
    Extra rol: BoKillerDoll
    Wat ik wi weten:


    Rol:
    Plaatje:
    Text:
    Wat vindt je van het idee?
    What do you think of ME[RosexD]?:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    BEKENDMAKEN ^^


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Alle rollen zyn bezet =D
    Woehoe ^^


    ~

    ikke Extra rol hbbn Tnx (K)


    when words fail, music speaks.

    KOMT ZO!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Dnke!!! Mag ik nu weten welke rol ik heb [a]


    Dunno ><

    MAAK NU BEKEND >,<

    Aljeblieft!!!!!! ????? [a]


    Dunno ><

    Verplaatsing naar 'Rollen verdeling'. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Rol: verrassing 1 dus ^^ I'm superhappy! =D
    Plaatje:
    http://www.bebo.com/PhotoAlbumBig.jsp?PageNbr=1&MemberId=3906778833&PhotoAlbumId=4080299616&PhotoId=4080318418
    OF

    http://www.bebo.com/PhotoAlbumBig.jsp?PageNbr=1&MemberId=7388811688&PhotoAlbumId=8191169144&PhotoId=8191169074
    Text: Hii mensjez, kben dus lizz. en kben 16 jaaruh oud. Ik woon samen met mijn ouders en heb nog een klein broertje. Niemand kan me commanderen, dus doe ik wat ik wil! Mijn vrienden zijn alles voor me en als iemand hen iets aandoet zullen ze dat niet vlug vergeten. Ik ben een bitch, die zeer koppig is en ik pas me aan niemand aan. kheb me eigen styl, maar HipHop overheerst. Dansen, muziekluisteren, rondhangen,... zijn een paar van mijn hobby's. I love TH en voor de rest gaat mijn shiitleven jullie nix aan. Dooeeg. X

    Wat vindt je van het idee?
    Echt super! Anders zou ik er niet aan mee doen, niet? :P
    What do you think of ME[Rose]?: Hmm, ik ken je niet echt. :$ kwil je wel supergraag lééru kennen ^^
    Laat me ix weten als het eerste deel van de quiz er is! =D
    Toedlz xx[/b]


    What you see, is what you get.

    ROLLEN! plz... :P


    What you see, is what you get.