• Het zou misschien handig zijn: (vooral voor quizen met verhaal bij) dat je een tussenstukje kunt schrijven.
    Dan hoef je niet zo'n lange vraag te schrijven.
    Bijvoorbeeld:


    Vraag 1:

    Wie vind je de leukste?
    -Harry Potter
    -Hermelien Griffel
    -Ron Wemel

    Je loopt over straat en ziet Fred & George, ze staren ook naar jou. Ze vragen je om hun winkel te tonen, ze zeggen dat ze veel Ukkepulken hebben. Dat vind je wel leuk, opeens springt zoon Ukkepulk op je hoofd en begint te plassen op je haar.

    Vraag 2:

    Wat doe je?
    -Er tegen slagen.
    -Gillend wegrennen.
    -Je zegt: 'schattig!'

    Daarna gaat Fred een zakdoekje halen...



    Dan hoef je niet al die tekst in je vraag te proppen!
    Voor of Tegen? En waarom?


    I wanna be a wizard!

    Tegen, ik vind het een beetje onnodig.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vind ik wel een goede eigenlijk ;o


    Life is hard and then we die

    Hm, ik zou zeggen dat 't ook best in een vraag gestopt kan worden, maar als 't er wel komt heb ik er niks op tegen ^^


    “Love is a contradiction.”

    Voor, het lijkt me wel een goed idee.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Eigenlijk vind ik dat verhalen gewoon in stories zouden moeten worden gezet, en de rest kan wel in de vraag staan. Niet dat ik echt iets op het idee tegen heb, maar ik snap niet precies wat er nou zo handig is aan zo'n tussenstukje. Wat zou je er mee kunnen dat je nu nog niet kunt?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ladylit schreef:
    Hm, ik zou zeggen dat 't ook best in een vraag gestopt kan worden, maar als 't er wel komt heb ik er niks op tegen ^^

    Square schreef:
    Eigenlijk vind ik dat verhalen gewoon in stories zouden moeten worden gezet, en de rest kan wel in de vraag staan. Niet dat ik echt iets op het idee tegen heb, maar ik snap niet precies wat er nou zo handig is aan zo'n tussenstukje. Wat zou je er mee kunnen dat je nu nog niet kunt?

    Ja, maar sommige vragen hebben een beetje uitleg nodig. Stel dat de vragen die hij als voorbeeld geeft zijn voor een 'Vind uit wat voor toverdrank jij het liefst maakt?'-quiz is. Dan is het geen verhaal. Ik denk dat hij dat bedoelt.

    Ik vind het wel een tof idee, lijkt me wel handig. Soms zijn die vragen enorm lang en is het onoverzichtelijk.


    I can't even think straight.

    Taize schreef:
    Tegen, ik vind het een beetje onnodig.


    comfort in c h a o s

    Square schreef:
    Eigenlijk vind ik dat verhalen gewoon in stories zouden moeten worden gezet, en de rest kan wel in de vraag staan. Niet dat ik echt iets op het idee tegen heb, maar ik snap niet precies wat er nou zo handig is aan zo'n tussenstukje. Wat zou je er mee kunnen dat je nu nog niet kunt?


    Dan hoef je niet altijd zo'n lange vraag meer te hebben,


    I wanna be a wizard!

    Zet het gewoon in de vraag > <


    i put the fun in funeral

    Tranquilla schreef:
    Voor, het lijkt me wel een goed idee.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    PUKKELxDING schreef:
    Vind ik wel een goede eigenlijk ;o

    Ja, ik ook. Wat gek dat dit niet eerder is voorgesteld. :o


    Let the Night embrace you

    Ladylit schreef:
    Hm, ik zou zeggen dat 't ook best in een vraag gestopt kan worden, maar als 't er wel komt heb ik er niks op tegen ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ladylit schreef:
    Hm, ik zou zeggen dat 't ook best in een vraag gestopt kan worden, maar als 't er wel komt heb ik er niks op tegen ^^

    PUKKELxDING schreef:
    Vind ik wel een goede eigenlijk ;o


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis