• “In een afgelegen hutje op het plattenland van Chimara klonk het gehuil van een pasgeboren baby en de verafschuwde kreet van zijn moeder.”

    Al vele jaren lang is er niets meer vernomen van de zogenoemde ‘drakenmensen’. Tot nu toe. In een afgelegen boerderij wordt een jongen met vleugels, schubben en klauwen geboren, de tekenen van een drakenmens. De jongen genaamd, Castiel, wordt opgejaagd door de bevolking en wanneer hij de leeftijd van zestien jaar heeft bereikt, heeft hij er genoeg van en gaat hij samen met zijn beste vriend, Gabriel, op zoek naar anderen drakenmensen. Een queeste vol met verraad, vriendschap en liefde. Maar de belangrijkste vraag is natuurlijk, zal het hem lukken?


    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 6:55 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    gaat het over Supernatural
    ps ik ga hem ZZKR lezen


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Klinkt interessant (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    DuskShine schreef:
    gaat het over Supernatural
    ps ik ga hem ZZKR lezen

    Nope, gaat daar niet over(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hey
    daarnet toen ik reageerde had je je naam nog castiel
    en nu alastair
    wie is dat
    maar ik ga het toch lezen
    ik heb reactie gezet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    “In een afgelegen hutje op het plattenland van Chimara klonk het gehuil van een pasgeboren baby en de verafschuwde kreet van haar moeder.”

    Ik wil niet lullig doen ofzo maar moet het niet zijn moeder zijn?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    “In een afgelegen hutje op het plattenland van Chimara klonk het gehuil van een pasgeboren baby en de verafschuwde kreet van haar moeder.”

    Ik wil niet lullig doen ofzo maar moet het niet zijn moeder zijn?

    Oeps, dank je! En dat is totaal niet lullig(bloos)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Eerste hoofdstuk staat online (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.