• Hoi allemaal:)

    Het is alweer een tijd geleden dat ik een topic opende haha. Maar ik kan jullie inspiratie goed gebruiken c:
    Mijn vriend en ik zijn nu zo'n ruime drie maanden samen, nog niet zo heel lang dus. Ondanks dat, hebben we wel al de nodige diepe gesprekken en discussies gehad, zo ook nu. Op dit moment gaat het even niet zo lekker tussen ons. Het is natuurlijk belangrijk om dit met elkaar uit te spreken (dat gaan we zondag ook doen, morgen kan hij niet), maar daarnaast wil ik ook weer wat meer leuke dingen samen gaan doen.
    Het is belangrijk om af en toe ook diepe gesprekken te kunnen voeren met elkaar, maar kom op, we zijn pas zo kort samen. Dan is meestal toch juist nog alles leuk, luchtig en smoorverliefd?

    Dus vandaar ook mijn vraag hier. Hebben jullie nog leuke ideeën om samen met mijn vriend te kunnen doen? Qua financiën zit hij er op het moment niet zo breed bij, dus heel veel dure dingen kunnen we niet doen (al wil ik hem zeker wel eens op iets trakteren ofzo(: ). Wandelen of naar de stad gaan is altijd leuk, maar op dit moment houd mijn creatieve brein daarna een beetje op :')

    So shoot. Wat zouden we nog meer kunnen doen?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2017 - 21:57 ]


    Inspiration can hit you any time

    Films kijken, serie kijken, spelletjes spelen. Dat is het zoal wat mijn vriend en ik doen als we 's avonds bijeen zijn en we niet aan elkaar zitten.
    Verder als het langer dan een avond is, misschien een stad bezoeken, naar de cinema, iets gaan drinken ergens, over de kerstmarkt gaan?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Films kijken, serie kijken, spelletjes spelen. Dat is het zoal wat mijn vriend en ik doen als we 's avonds bijeen zijn en we niet aan elkaar zitten.
    Verder als het langer dan een avond is, misschien een stad bezoeken, naar de cinema, iets gaan drinken ergens, over de kerstmarkt gaan?


    Dankjewel voor je reactie:)
    Op dit moment kijken we vooral serie (hele leuke serie, die we ook verder kijken, maar t is soms ook leuk om wat anders te doen).
    Ik weet niet of hij van spelletjes houd, maar dat zou ik eens kunnen vragen. En af en toe wat drinken of naar de bios zou wel kunnen ja.


    Inspiration can hit you any time

    Zwemmen? Puzzel maken? Koken/iets bakken zoals een cake? Om ter snelst sudoku's oplossen?
    Samen in bad gaan! Maar ik weet niet hoe ver jullie al zijn natuurlijk (maar echt een aanrader).
    En ja, wandelen vind ik echt nog altijd zo geweldig. Mijn lief en ik kijken al uit naar het moment dat de examens gedaan en we op onze allereerste vrije dag kunnen gaan wandelen. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als binnenactiviteit kijken we meestal films. En we hebben massa's spelletjes, dus spelen we ook veel gezelschapsspelletjes.
    Als buitenactiviteit gaan wij het meeste wandelen of een evenement in de buurt bezoeken, maar hier zijn veel gratis evenementen in de buurt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dankjulliewel Ledecky en Scandal:)
    Samen in bad hebben we nog niet gedaan (dat zou overigens wel kunnen hoor, zo ver zijn we wel ;p) We wonen allebei wel nog thuis though, dus als we rust hebben van onze ouders zou dat wel kunnen :')


    Inspiration can hit you any time