• Heeeeeeii,
    Ik heb een paar rolletjes nodig voor mijn verhaaaaaal (:

    ... heeft met Joe Jonas gehad, maar het was fout gegaan. Op een dag komt haar 1jaar jongere zusje thuis met haar nieuwe vriendje, wat Joe blijkt te zijn. ... begint weer wat voor hem te voelen, maar wilt het niet. Haar vriendinnen zijn ook heel verschillend van mening en dat maakt ... nog onzekerder..


    Deze rollen heb ik nodig:
    - [1] Zusje van meisje. [beetje arrogant]
    - [2] Vriendinnen. [1x gemeen en 1x serieus]
    - [1] Beste vriendin zusje [beetje arrogant]
    - [1] Bitch van de school.
    - [oneindig] Zelf bedenken.

    Dit wil ik weten:
    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)
    Karakter:
    Hobby's:
    Crush: (is niet echt nodig)

    IK KIES DE BESTE NIET DE EERSTE!

    Meld het ook even als ik je moet waarschuwen als het begint of als je de rol hebt (:
    Heel erg bedankt! <3

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 23:40 ]

    Serieuze vriendin
    Naam: Kim
    Achternaam: Bingley
    Leeftijd: 19 jaar
    Uiterlijk: Een mooie jongedame is Kim zeker weten. Kim heeft lang en krullen donkerbruin haar met bijpassende goudbruine ogen. Ze is behoorlijk klein voor haar leeftijd maar daar heeft ze geen problemen mee. Ze heeft een blanke huid die snel gebruind is in de zomer. Ze heeft volle rode lippen zonder ook maar één keer een lippenstift te hebben aangeraakt. Kim heeft een slank tot mager postuur en draagt vaak mooie rode jurken.
    Karakter: Overbezorgd is Kim absoluut als het draait om haar dierbaren zoals vrienden en familie maar ook bij bijvoorbeeld buurtbewoners. Kim is een schat van een meid die graag iedereen wilt helpen maar soms niet wilt inzien wanneer het niet kan. Kim is passievol en heeft gevoel voor muziek en liefde. Ze is een vriendelijke meid die mensen snel en tweede kans geeft, waardoor dat wel eens misbruikt word. Ze maakt graag nieuwe vrienden, ook al is vaak wat verlegen. Kim is erg emotioneel rondom de liefde en huilt snel waarvoor ze zich ook schaamt maar dat is natuurlijk nergens voor nodig!
    Hobby's: Winkelen, sporten, feesten
    Crush: Kevin Jonas

    Het laden van de foto kan erg lang duren, excuses voor het ongemak.
    EDIT; ZOU JE MIJ WILLEN MELDEN WANNEER IK DE ROL WEL OF NIET HEB?

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:48 ]


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    rol:bich van de school

    Naam:caterina(iedereen zecht cat)
    Achternaam:valentina
    Leeftijd:18 jaar
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)http://www.beyondhollywood.com/tv/victorious-season-1-promo-images/victorious-season-1-8/ze is klein maar toch heel mager ze valt vooral op daar haar knallend rode haar dat ze speciaal zo geverfd om op te vallen ze heeft grote bruine ogen en ze heeft een bleke huids kleur
    Karakter: is eigelijk heel lief maar doet tegen iedereen stom omdat ze wil opvallen ze kan mensen echt laten voor haar op de grond kruipen en is soms nogal veeleisend ze houd van sporten en eet praktis niks om afte vallen en wil zelfs anoexia krijgen
    Hobby's:sporten mensen afkraken
    Crush: niemand is goed genoeg voor haar


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page

    Rol: Vriendin gemeen.
    Naam: Alice Hailey
    Achternaam: Tyler.
    Leeftijd: 18 jaar.
    Uiterlijk: Alice heeft blond haar en ze maakt er meestal krullen in. Het valt langs haar schouders naar beneden. Ze heeft blauwe ogen die je ijskoud aan kunnen kijken. Ze heeft meestal mascara, lipgloss, eyeliner en een beetje oogschaduw op. Ze houd ervan om zich te kleden naar wat er in de mode is en ziet er dus altijd modieus uit. Ze heeft een geweldig figuur en mooie rondingen en houdt er dan natuurlijk ook van om ze te showen.
    Karakter: Alice houd van feesten. Het liefst gaat ze naar elk feest wat er is. Haar ouders zijn ook heel rijk. Als Samantha iets wilt hoeft ze het alleen maar te vragen en dan kan ze het krijgen. Ze is best close met haar grote zus en ze gaat dan ook soms samen met haar naar clubs om jongens te spotten. Ze houd ervan om naar jongens te kijken en heeft dan ook heel vaak een ander vriendje. Haar langste relatie was 9 maanden, met Riley. Ze is best snel op haar teentjes getrapt en ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze is niet bang om gekwetst te worden, maar ze kan er niet tegen als ze iemand niet kent. Ze weet dan nooit of diegene vrienden met haar wil zijn om haar geld of omdat ze haar echt aardig vinden. Ze is geknipt als model en doet soms fotoshoots.
    Hobby's: Feesten, jongens spotten, shoppen en met haar 2 vriendinnen rondhangen.
    Crush: Ze heeft steeds verschillende vriendjes. Op dit moment met Dean.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 13:18 ]

    Naam: Isa(bel) Hope
    Achternaam: achternaam van zus.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk: Isa heeft lang stijl blond haar. Ze krult hier en daar een beetje, maar dat weet ze te voorkomen door het te stijlen. Ze heeft groene ogen en door haar dikke wimpers komen die goed uit. Ze heeft een slank figuur en ze is trots op haar benen. Ze draagt het liefst leuke jurkjes met sandalen (met kleine hakjes) eronder. #Foto2
    Karakter: Isa haat het als iemand haar bij haar volle naam noemt en kan dan heel erg tegen je uitvallen. Ze is niet echt lief, maar ook geen bitch. Ze vond Joe al leuk toen hij met haar zus had en greep meteen haar kans toen Joe weer single was. Ze houd ervan om Joe af te lebberen waar haar zus bij is en haar zo jaloers te maken.
    Hobby's: met Joe hangen, haar zus pesten, shoppen.
    Crush: Joe Jonas.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2011 - 15:05 ]


    'Joseph Adam Jonas Got Dynamite.'

    Rol: Vriendin serieus.
    Naam: Amy.
    Achternaam: Val.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk: Amy heeft bruin,krullen en lang haar. Ze heeft bruine ogen die lijken op parels en haar tanden op diamanten. Haar glimlach is super en lichte wenkbrauwen.
    karakter: Amy is slim,knap en schattig. Ze kan hèèl serieus zijn. Ze houd van dansen en zingen. Ze is model en haar geheime hobby is tekenen en knutselen. Ze is heel creatief maar dat weet niemand.
    Hobby's: tekenen,knutselen,zingen,dansen en poseren.
    Crush: Nick jonas.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2011 - 16:39 ]

    Dit wil ik weten:
    Naam: Shannon
    Achternaam: van Vliet
    Leeftijd: 18 jaar
    Uiterlijk: lang bruin krullend haar http://nl.123rf.com/photo_8041221_mooie-sexy-vrouw-met-bruin-lange-haren--losse-op-wit.html met licht bruine ogen. Hij style is skinny met een fel gekleurd shirtje en all stars. ze houdt het liefst haar make-up simpel
    Karakter: ze is slim en geeft veel om haar vrienden en familie. als je iets verkeerds zegt over haar dierbare kan ze nogal fel reageren.
    Hobby's: film kijken, shoppen en dansen
    Crush: Joe Jonas

    hope you like it <3


    Keep calm, fake a smile and move on

    miss0cat schreef:
    rol:bich van de school

    Naam:caterina(iedereen zecht cat)
    Achternaam:valentina
    Leeftijd:18 jaar
    Uiterlijk: (beschrijving+foto)http://www.beyondhollywood.com/tv/victorious-season-1-promo-images/victorious-season-1-8/ze is klein maar toch heel mager ze valt vooral op daar haar knallend rode haar dat ze speciaal zo geverfd om op te vallen ze heeft grote bruine ogen en ze heeft een bleke huids kleur
    Karakter: is eigelijk heel lief maar doet tegen iedereen stom omdat ze wil opvallen ze kan mensen echt laten voor haar op de grond kruipen en is soms nogal veeleisend ze houd van sporten en eet praktis niks om afte vallen en wil zelfs anoexia krijgen
    Hobby's:sporten mensen afkraken
    Crush: niemand is goed genoeg voor haar


    misschien nogal laat maar zeg het als ik de rol heb of ni


    don't rush into love, because even in fairy tales ,the happy ending takes place on the last page