• Ik schrijf een story samen met iemand, maar af en toe hebben we er last van dat we niet alles hetzelfde kunnen doen. Ik ben dus de co-auteur, en ik kan bijvoorbeeld de geschreven hoofdstukjes niet activeren, en kan ik de niet-geactiveerde hoofdstukjes ook niet 'lezen' zoals het word wanneer we het activeren, en ik kan ze later niet meer inactiveren. Dus eigenlijk zou ik het handig vinden als ik ook alle handelingen zou kunnen doen die de auteur over een story kan doen.


    Its better to die on your feet than to live on your knees.

    Ladylit schreef:
    Ik vind het een goede suggestie, al is 't volgens mij al eens voorgesteld. Alleen vind ik dan wel dat je niet de story moet kunnen verwijderen als co-auteur en misschien dat de auteur moet kunnen instellen of hij de co-auteur dezelfde rechten geeft of niet.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Ladylit schreef:
    Ik vind het een goede suggestie, al is 't volgens mij al eens voorgesteld. Alleen vind ik dan wel dat je niet de story moet kunnen verwijderen als co-auteur en misschien dat de auteur moet kunnen instellen of hij de co-auteur dezelfde rechten geeft of niet.


    26 - 02 - '16

    Helemaal mee eens!(Y)


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Pendule schreef:
    Je zou dat idd moeten kunnen lezen, ja. Dat activeren begrijp ik ergens nog.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ja, inderdaad. Ik vind alleen wel dat je als co-auteur niks mag verwijderen, als er dan ruzie komt...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Volkomen mee eens.


    Firm believer of all that is magic

    Pendule schreef:
    Je zou dat idd moeten kunnen lezen, ja. Dat activeren begrijp ik ergens nog.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    wooow, iedereen is het gewoon eens :D blijkbaar iets om aan te werken ;)


    Its better to die on your feet than to live on your knees.

    Ladylit schreef:
    Ik vind het een goede suggestie, al is 't volgens mij al eens voorgesteld. Alleen vind ik dan wel dat je niet de story moet kunnen verwijderen als co-auteur en misschien dat de auteur moet kunnen instellen of hij de co-auteur dezelfde rechten geeft of niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ladylit schreef:
    Ik vind het een goede suggestie, al is 't volgens mij al eens voorgesteld. Alleen vind ik dan wel dat je niet de story moet kunnen verwijderen als co-auteur en misschien dat de auteur moet kunnen instellen of hij de co-auteur dezelfde rechten geeft of niet.

    Dit dus.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Pendule schreef:
    Je zou dat idd moeten kunnen lezen, ja. Dat activeren begrijp ik ergens nog.

    Dat zou inderdaad heel handig zijn, zo kan de co-auteur ook de deeltjes online zetten als de 'gewone' auteur op vakantie is ofz (;


    Live life limitless.

    Chace schreef:
    Ik vind het een goede suggestie, al is 't volgens mij al eens voorgesteld. Alleen vind ik dan wel dat je niet de story moet kunnen verwijderen als co-auteur en misschien dat de auteur moet kunnen instellen of hij de co-auteur dezelfde rechten geeft of niet.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik sluit me er volledig bij aan. Alleen moet de co-auteur natuurlijk niets kunnen verwijderen. Xx.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    ik denk dat je dan een knopje moet doen dat de auteur het zelf kan beslissen
    maar ik zou er wel gebruik van maken denk ik


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one