• Als de perfectionist die ik ben was ik opnieuw niet meer tevreden over mijn profiel, dus ik wilde een ander. Nu heb ik een heel gaaf idee, maar ik mis één gif in het rijtje dat perfect zou passen. Voor de derde wilde ik graag nog een hand die iets vangt, net zoals deze. Denk bijvoorbeeld aan veertjes, bloed of bloemblaadjes. Op zich maakt het vrij weinig uit, als het maar niet opnieuw sneeuw of regen is, en als het maar 'goed in het rijtje' past, dus wel ongeveer de zelfde soort gif. Maar zelf ben ik niet heel bedreven in het vinden van dat soort plaatjes, dus hopelijk kunnen jullie me helpen ^^




    Zoiets? (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hij is heel mooi ^^ Maar ik ben op zoek naar een ander soort... iets dat word gevangen. Geen regen of sneeuw dus :3

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 10:27 ]



    Zoiets, dan? Of moeten de handen echt centraal en horizontaal op het plaatje staan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried





    ze vangen niet echt iets, maar misschien zoiets?


    — Inner peace, it's hard to find. —


    Maybe?

    Damn dit is wel lastig te vinden zeg. Er was niks waarvan ik echt dacht ja dit bedoelt ze :/



    Hmm de afbeelding doet ook vrij raar, af en toe beweegt hij bij mij wel en af en toe niet.
    Misschien doet deze versie het beter, maar dan is hij verkeerd om

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 10:56 ]


    Happy Birthday my Potter!

    -Dubbelpost.-

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 10:57 ]

    Lily_Evans schreef:
    Damn dit is wel lastig te vinden zeg. Er was niks waarvan ik echt dacht ja dit bedoelt ze :/



    Hmm-mm I know right? Maar ik ga even kijken hoe deze gifs staan! Bedankt voor de moeite all!


    When time and life shook hands and said goodbye.








    ^ Eventueel kan iemand misschien het stukje met de hand voor je uit de gif halen en er een aparte gif van maken als dit mogelijk is?


    ^ Of gewoon deze.




    Dit is waar ik allemaal op uit ben gekomen. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:




    ^ Wauw, deze is echt gaaf. Ik ga even kijken, heel fijn dat jullie zo veel hebben gevonden.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2016 - 15:31 ]

    Trees schreef:
    (...)

    ^ Wauw, deze is echt gaaf. Ik ga even kijken, heel fijn dat jullie zo veel hebben gevonden.


    Past wel mooi. Heb je een gif met één hand. Een gif met twee handen en een gif met twee handen in elkaar. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ipseity schreef:
    (...)

    Past wel mooi. Heb je een gif met één hand. Een gif met twee handen en een gif met twee handen in elkaar. ^^


    True, maar de afmeting is niet helemaal het zelfde, terwijl de andere twee dat wel zijn... Perfectionistisch meh ^^

    Trees schreef:
    (...)

    True, maar de afmeting is niet helemaal het zelfde, terwijl de andere twee dat wel zijn... Perfectionistisch meh ^^


    Ik weet niet meer hoe -daar zou je eventueel ook een topic voor kunnen aanmaken-, maar volgens mij kun je de grootte van gifs ook aanpassen! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    In principe weet ik wel hoe je gifs kan bijsnijden, dus eventueel kan ik daar later iets mee helpen?

    Overigens was ik deze nog tegengekomen, maar ik vermoed dat dit ook niet helemaal is wat je zoekt.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand