• Wie heeft hem al gehad, de melding dat je verlicht moet updaten naar MSN? Ik wel tenminste en eigenlijk had ik nog geen zin om helemaal met MSN te stoppen, dus heb ik een beetje rond gezocht.

    Wat blijkt nou? De MSN server draaien nog steeds, wat betekent dat je nog steeds op MSN kunt via Ebuddy, Pidgin en andere programma's waarmee je op MSN kunt.

    Maar wil ik MSN blijven gebruiken! Ik hou niet van Skype (no_chears)
    Ja ja, dat kan ook. Iemand heeft een bypass gemaakt voor de update die je hier kunt vinden.
    Het is heel simpel, download het programma, klik op "Start" en het programma zal zijn werk doen. Namelijk MSN weer tot leven brengen.

    Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen helpen. :Y)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik gebruik het allebei niet, maar het is altijd vreselijk vervelend als je gedwongen wordt tot een of andere verandering. Meestal went het uiteindelijk wel, maar het gebeurt ook vaak genoeg dat het lijkt alsof je er alleen maar op achteruit gaat. Stomme updates. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik gebruik MSN al maanden niet meer, dus voor mij maakt het niet zoveel uit. ^^


    Take me to wonderland

    Square schreef:
    Ik gebruik het allebei niet, maar het is altijd vreselijk vervelend als je gedwongen wordt tot een of andere verandering. Meestal went het uiteindelijk wel, maar het gebeurt ook vaak genoeg dat het lijkt alsof je er alleen maar op achteruit gaat. Stomme updates. (no_chears)

    Ik werk nu met beide al een paar jaar, maar Skype is gewoon slechter dan MSN. Daarom blijf ik dus liever op MSN.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:29 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn MSN doet t ook nog gewoon... Omdat ik weiger 'm te updaten. xd


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Ohyes, I use ebuddy.


    No growth of the heart is ever a waste

    Requille schreef:
    Mijn MSN doet t ook nog gewoon... Omdat ik weiger 'm te updaten. xd

    Je krijgt nog wel een update melding waarbij, als je op nee drukt, gewoon niet ingelogd word. En als je op ja drukt gaat hij Skype installeren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Je krijgt nog wel een update melding waarbij, als je op nee drukt, gewoon niet ingelogd word. En als je op ja drukt gaat hij Skype installeren.


    Echt? Ik heb een tijdje zo'n update melding gehad en dan drukte ik gewoon op kruisje, had toen ook gewoon nog toegang tot mn msn. ;o
    Niet dat ik er veel mee doe meer.

    Edit: Oh ja, nu zie ik het. Dat hebben ze dan nu even anders gedaan. :')

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:46 ]


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Mijn msn doet het ook nog gewoon en ik heb geen updatemelding gehad, maar ik gebruik msn ook nauwelijks meer.


    Take risks and conquer your fears.

    Requille schreef:
    (...)

    Echt? Ik heb een tijdje zo'n update melding gehad en dan drukte ik gewoon op kruisje, had toen ook gewoon nog toegang tot mn msn. ;o
    Niet dat ik er veel mee doe meer.

    Edit: Oh ja, nu zie ik het. Dat hebben ze dan nu even anders gedaan. :')

    Ja die had ik ook. Nu hebben ze echt eentje waar je niet omheen kunt, tenminste niet zonder hulp van een programma.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij zou je via ebuddy ook gewoon op msn kunnen blijven gaan.

    Maar dit is geweldig. Ik heb een bloedhekel aan Skype.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Volgens mij zou je via ebuddy ook gewoon op msn kunnen blijven gaan.

    Dat is inderdaad zo, daarom zei ik het ook in mijn beginpost. ;p

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:54 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jaja, maar ik bedoelde zelfs wanneer msn er volledig de brui aan geeft :')


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Theodora schreef:
    Jaja, maar ik bedoelde zelfs wanneer msn er volledig de brui aan geeft :')

    Als de MSN servers zelf blijven draaien, dan kan dat ja.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dit is echt super, ik heb echt een hekel aan Skype haha


    02'11'2013 Imagine Dragons || 03'11'2014 Ed Sheeran

    AdindaSmit schreef:
    Dit is echt super, ik heb echt een hekel aan Skype haha

    Ach ik kan overweg met Skype, maar ik vind het er gewoon niet uitzien en niet fijn werken. MSN ftw.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.