• Ik was maandag jarig en toen had ik dinsdag (bol.com deed weer eens sloom :S) de twee laatste HP-films in één gekregen, met bonus DVD van ze alle twee :D:D:D En toen was ik blij :D

    Om dit topic nuttig te houden: Wie heeft allemaal een DVD-set van alle twee de laatste films? Of wie heeft de laatste twee films gewoon al op DVD?


    Deep inside, I've never felt alive

    I download my stuff.

    Maar zodra ik bij mn vriendin itnrek (in Engeland), koop ik als allereerste alle 8 DVD's. Dat is gewoon iets dat je móet heben. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Bol.com sucks in leveren van dingen. Mijn vader had zijn 40-jarig jubileum op het werk, yesiknowthatslong, wij camera bestellen, kwam een week te laat. .__.
    maaar anyways, even ontopic. Nee, ik heb ze nog niet, en ik weet niet of ik ze ga bestellen. Ik heb ze beide ook nog niet gezien. Ik denk als ze wat goedkoper zijn, dat ik ze dan ga bestellen.


    Destroy what destroys you.

    wij hebben ze, maar niet ineen


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wij hebben de laatste nog niet. Maar zodra we die kopen, is dit los, omdat we die ervoor ook los gekocht hebben (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    De eerste van de laatste heb ik gewonnen, de tweede gekocht :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb ze allemaal apart gekocht toen ze uitkwamen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik heb ze allemaal, behalve de extraatjes cd bij gevangene van Azkaban... (Yes, nu weet ik wat ik voor me verjaardag wil)


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Wij hebben ze allemaal :3 En bol.com levert altijd prima bij mij oeps.

    Ik heb alleen 7.1, maar ik moet binnenkort maar eens op zoek gaan naar de tweede. Ik moet ze nodig weer eens zien. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan