• (Staat hier goed toch?)

    Ik heb geen idee of jullie ooit van een winterteen hebben gehoord. Maar ik heb er dus 3. Wintertenen dus. Ik heb er alleen de laatste dagen verschrikkelijk veel last van. Heb er al zalf tegen en loop bijna nooit meer op blote voeten.
    Maar mijn vraag is aan jullie, hebben jullie ook last van een winterteen? En zo ja, wat doen jullie ertegen?

    Voor degenen die niet weten wat een winterteen/winterhand is: Wintertenen of winterhanden, bestaat uit blauwrode, pijnlijke, hevig jeukende zwellingen van tenen en/of vingers. De aandoening komt met name voor tijdens de wintermaanden en wordt veroorzaakt door de inwerking van koude op de gebrekkig gevasculariseerde huid.


    Music is the new sex

    Nee, wel gekneusde/pijnlijke tenen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2012 - 18:58 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat heb ik alleen als ik uit de kou naar binnen kom, echt pijnlijk en het voelt zo vreemd aan. Het jeukt ook als de tering. Vorige keer waren mijn tenen helemaal opgezwollen toen ik eens een tijd in de sneeuw had gelopen en daarna op de vloerverwarming stapte. x_x


    Your make-up is terrible

    Die had ik vorig jaar. Dodelijk irritant.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ja, mijn moeder heeft dat vroeger wel eens gehad. Zij kreeg er toen een zalfje voor.. ;3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ja, ik heb dat hahaha. Ik kan er echt niet tegen en ga dat dus altijd open krabben en zo, @#$%^&*(). Ik heb nu wel zalf trouwens! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik, ik gebruik zalf er tegen en stop de tenen die het meest pijn doen (kleine teen van mijn rechtervoet en grote teen van mijn linker) in een tomaat. Het helpt tegen de pijn en het jeuken, bij mij iig (krul) Sterkte ermee, haha.

    Ik heb 't elk jaar als 't weer wat kouder wordt, dan komen zo de wintertenen weer om de hoek kijken, verschrikkelijk irritant. Voor zo ver ik weet kan je er niks aan doen, goed je voeten warm houden en je tenen af en toe masseren zodat 't bloed goed doorstroomt, meer zou ik niet weten.


    “Love is a contradiction.”

    Dat heb ik elk jaar, echt verschrikkelijk vervelend! Ik neem nu iets van ampoulen er tegen, maar die neem ik nog maar pas, dus het is nog even afwachten om te kijken of het werkt. Ik hoop het, want mijn tenen zijn nu al blauw en opgezwollen D:


    Never run out of reasons to smile...

    Jap, ik heb 10 wintertenen :'D
    Ik neem visolie + activa vasorutine en echt, géén last meer! =D
    Moet je wel al in september beginnen nemen


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Provine schreef:
    Ja, mijn moeder heeft dat vroeger wel eens gehad. Zij kreeg er toen een zalfje voor.. ;3


    Firm believer of all that is magic

    Nee, nog nooit gehad. Gelukkig (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    MissSharp schreef:
    Nee, wel gekneusde/pijnlijke tenen.