• Ik zoek verhalen die ik kan lezen. Ik lees voornamelijk liefde, drama, waargebeurde verhalen

    Het liefst verhalen over liefde tussen 2 mannen of tussen 2 vrouwen. Verhalen over hetero relaties is natuurlijk ook prima (: bekende mensen of onbekende mensen. Maak helemaal niet uit haha

    Ken je dus een leuke verhaal of schrijf je zelf een verhaal. Reageer gerust hieronder zodat ik je story(s) kan lezen
    Xx

    Niemand?

    Poeh, volgens heb ik overal wel dramatische liefdes. :')
    Misschien dat je hier iets ziet wat je aanspreekt. Voor de fanfics heb je geen voorkennis nodig. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Amphibian schreef:
    Poeh, volgens heb ik overal wel dramatische liefdes. :')
    Misschien dat je hier iets ziet wat je aanspreekt. Voor de fanfics heb je geen voorkennis nodig. ^^


    Hihihi dankjewel (:

    Ik heb niet echt iets in de gernes die je zoekt(ik heb trouwens heel wening story's en ik schrijf nou ook niet echt goed ofzo) Hoop dat je leuke stroy's vind!


    i wanna die with you once or twice.

    Ik weet niet of je iets met Harry Potter hebt? Ik heb wel een verhaal dat zich op Zweinstein afspeelt, maar het is wel een OP.
    En er zitten twee meiden die een relatie krijgen.
    Kijk maar of je het wat vind :)

    http://www.quizlet.nl/stories/150140/love-is-never-wrong--hogwarts--op/


    ''I'm not apologizing for loving you.'' ~KellyHoranXx

    Ik schrijf zelf een verhaal over twee jongens, onbekende personen. Het is ook een drama :p
    http://www.quizlet.nl/stories/154234/folie-a-deux/


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Lees je ook Harry Potter fanfic? Dan heb ik namelijk een hele lading aan verhalen met liefde en drama en LGBTQ personages voor je. :'D

    Ik raad je trouwens sowieso Suikerbloesems van Wiarda heel erg aan. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien is Titanium iets voor je? Er zit een lesbische relatie in en een klein beetje drama:

    Titanium
    Afgelopen

    Clio heeft door een chip in haar hoofd vreemde krachten, die naar boven komen bij heftige emoties. Al sinds haar geboorte wordt ze gevangen gehouden en in het geheim getraind, totdat ze op haar 20'ste verjaardag van haar bed wordt gelicht. Het experiment is over en mislukt. Er is geen nut meer voor haar, en de mensen daar willen een einde aan haar leven maken, tenzij ze vecht. Als door een wonder weet ze zich vrij te vechten en zwaargewond valt ze in de handen van Kathryn, een journaliste die langsliep op weg naar haar werk. Of zit er meer achter?

    Zal Clio leren wennen aan het leven in de echte wereld en uit de handen weten te blijven van de mensen die nog steeds achter haar aan zitten? Wat zal Kathryn doen met de schokkende informatie die Clio haar geeft? En wat is het potentieel van Clio's krachten?



    Als je iets korters wilt lezen, ook dit is een liefdesverhaal:


    Once Upon a Dream
    Afgelopen

    Iedereen vindt zijn of haar ware liefde op dezelfde manier: ze zien elkaar in een droom en dansen daar elke nacht, totdat ze elkaar in het echt zien. Waarom dans ik dan niet in mijn dromen?

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 15:06 ]


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Dankjewel allemaal!! Omg natuurlijk hou ik van Harry Potter!! (H) hahah Ik weet nu wat ik de hele dag ga doen (:

    Niet zeker of dit is waar je naar zoekt, maar goed: mijn Alphabet Soup is een soort van "online schrijfblok" vol kortverhalen en stukjes poëzie. Mijn hoofdstukje "Jongens onder elkaar" is een gedicht over de kalverliefde van een tienerjongen tegenover één van zijn vrienden. Ach ja, je ziet maar of het iets voor jou is. ^^

    Alphabet Soup







    Een chaotische verzameling kortverhalen, drabbles, quotes, poëzie, columns en brieven. Omdat mijn ideeën een thuis nodig hebben.


    ~ © Niniwa1 ~


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Colossus schreef:
    Dankjewel allemaal!! Omg natuurlijk hou ik van Harry Potter!! (H) hahah Ik weet nu wat ik de hele dag ga doen (:


    Hahaha zeg dat dan eerder!! ^^ Dan had ik allang gereageerd :P

    Hier staar alles van mij, kijk maar even of iets je interesse wekt ^^ ---> Klik


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Hoi ga Stalked lezen xo


    Life is a beautiful struggle

    Hoi ik heb badboy en Adventure en Pillowtalk en don't voor je in de aanbieding. en ohja One last time zou je ook nog lezen.

    Nou ik ga maar weer eens toedels


    I just wanna watch you when you take it off

    Liefde, drama, 2 jongens, onbekende personen, check!
    Kijkje nemen?
    Him and Him


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Ik ga snel beginnen met een OP-story. Ik hoop dat je het leuk vindt!
    Groetjes Rosanne

    Once upon some frozen yogurt