• Magic Academy of Saint Montgomery

    The Academy of Magic Saint Montgomery is een magische school in Frankrijk. Het is een grote school, met twee afdelingen: les tigres en les aigles. Er zijn twee afdelingshoofden, voor elke afdeling eentje. Alle leerlingen krijgen hier les in magische vakken zoals, toverdranken, geschiedenis van de magie, enzovoort. De leerlingen zijn van hunzelf echt magisch, ze hebben geen toverstokken meer nodig. Ze gebruiken magie met hun handen en hun geest. Maar natuurlijk moeten de leerlingen dat ontwikkelen om de magie onder de knie te krijgen!

    Er zijn vier leerjaren. in het eerste jaar ben je 15/16, in het tweede jaar 16/17, in het derde jaar 17/18, en in het examenjaar 18/19.





    Rollen:

    Leerlingen

    Les Tigres (vergelijkbaar met Slytherin)

    - Maitresse| Anthony Blair | 17 | Kan het verleden van mensen zien
    - Sitka | Mary Elizabeth Santiago | 18 | Remote Sensing
    - BeSlytherinn | Elizabeth Mckane | 16 | Ziet emoties
    - LovingStyles | Liam Jayden Keano | 17 | Kan zichzelf genezen
    - IHEARTZAYNx | Soufian Nigel Prángé | 18 | Dingen tot leven wekken
    - HurtedHeart | Madison Quin Prime | 18 | Pijn laten voelen
    - Eonian | Jade Scarlett Origliasso | 18 | Ijs en extreme koude
    - MissSharp | Lily Devon | 16 | Haar uiterlijk veranderen
    - Eonian | Daniël Michael Rhodes| 19 | Tijd (behalve vooruit laten gaan)
    - Darius | Ganz Pitrómon | 19 | Energie overnemen
    - SomeMusic | Youssef Rachid Prángé | 16 | Automatisch schrift/Mediamiek
    - Gancanagh | Catherine "Kitten" Spencer | 16 | immuun voor gaven
    -
    -
    -
    -


    Les Aigles (vergelijkbaar met Gryffindor)

    - Maitresse | Brooke Phoenix | 16 | Gevoelens beïnvloeden
    - Sitka | Fedea Ambessa | 17 | Hypnotiseert wanneer ze zingt
    - Caesar | Aminthe Samantha Farnsworth | 16 | Onzichtbaarheid
    - LovingStyles | Cassie Jade Mirron | 17 | Telekinese
    - Darius | Thimo Parker | 17 | Klonen
    - Craziness | Othilie Favre | 16 | Sterke zintuigen
    - xdesire | Yoëllina maria Consales | 16 | Visioenen
    - Smugness | Fáilte Abhainn | 18 | Het weer veranderen
    - IHEARTZAYNx | Tiara Noëlle Pofue | 17 | Gedachten lezen
    - HurtedHeart | Jason Quinten Happle | 19 | Relaties tussen mensen veranderen
    - Dashed | Serona Medda Quin | 18
    - 4Everdeen | Isis Marly Keramphi | 17 | Kan mensen besturen
    - Yayde | Yasmin Watson | 16 | Met dieren praten
    - IHEARTZAYNx | Jordi Oliver James | 17 | Teleportatie
    - Smugness | Adriana Minola | 19 | dromen beïnvloeden
    -


    Leraren

    - Demesne | Valeria Gylliger | Het bespelen van elementen
    - HurtedHeart | Gereserveerd |
    - MissSharp | Katherine Sharp | Pijn stillen/verbuigen/wegnemen
    - MissSharp | Christopher Grey | Diertjes en bloemen tevoorschijn toveren
    -
    -

    Afdelingshoofden

    - MoonBerry| Rhiannon Dealin | Les Tigres | Vuur besturen
    - HurtedHeart | Selena Claire Sensorene | Les Aigles | Gaves kopieren




    - Je mag per persoon 5 rollen hebben, zolang je de anderen niet negeert of verwaarloost.
    - Aigles zijn Aigles, en Tigres zijn Tigres. Laat hen dus geen beste vrienden zijn (dat zou zijn zoals Slytherin en Gryffindor), maar laat hen ook niet constant vechten. Dat gaat op den duur een beetje vervelen, en daar is uiteindelijk ook niet veel meer aan ;D
    - Alle leerlingen hebben hun eigen kamer, en elke afdeling heeft een leerlingenkamer.
    - Over het volgende dag/uren overslaan gedoe: Doe dit alleen als iedereen ermee akkoord gaat, of als alle zinvolle gesprekken gedaan zijn. Het is dus niet omdat je jouw personage laat gaan slapen, dat iedereen dat ook meteen moet doen (: De twee personen die volgende dag of skippen van uren of bellen kunnen laten gebeuren, zijn Sitka en Smugness
    - Wanneer je OOC (out of character) praat, doe dat dan aub met [], {} of (), dat is ook overzichtelijker voor de andere spelers (:
    - Speel geen perfect players, die beslissen in anderen hun plaats
    - Meld aub username-veranderingen (:

    [ bericht aangepast op 20 jan 2012 - 16:40 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [En toen durfde niemand meer te reageren.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    (Kakzooi, ik reageerde, maar toen was alles weg doordat het de laatste post er al was. Ik ga nu btw naar mijn kamer, maar kom daarna op mobiel.)

    Daniël
    'Had jij iets anders verwacht.' Zegt ze, en begint te lachen. Ze had een mooie lach, maar ik liet me niets wijsmaken en nam haar hand. 'Just see.' Zei ik ietwat mysterieus en trok haar mee door de gangen. Haar hand was zacht en warm.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mary

    Ik lach wanneer hij me in het rondzwiert, en ik kijk hem vrolijk aan.
    "Boe," zeg ik zacht wanneer we weer stilstaan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Klopt...]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Fáilte

    Ik voel hoe mijn energie uit mijn lichaam vloeit, ik voel me steeds zwakker en zwakker worden. Wanneer ik bijna omval van vermoeidheid, hoor ik een stem achter me. Mijn pupil wordt weer zwart, en kan me nog net omdraaien. Ik zie dat het Tiara is, waarna ik op mijn knieën val. Met een vertroebelt beeld staar ik voor me uit. Ondertussen schijnt de zon weer boven aan de hemel.


    Take me to wonderland

    [Droogheid boven me met Mary.]
    Lily
    Zijn grote, warme hand nam mijn mee door de gangen. Ik was nog maar een paar dagen hier, dus ik had geen idee waar we naartoe zouden gaan, maar ik vertrouwde op deze ongelofelijke knappe jongen. Hij mocht misschien wel flirterig zijn, maar dat maakte mij absoluut niet uit, ik vond hem aardig, en dat was genoeg.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cassie
    Ik loop weer een beetje doelloos door het kasteel, nog steeds opzoek naar Jason. Uit verveling pak ik me ipod uit me zak en neurie mee met het liedje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Daniël
    Wanneer ik haar mee trek door de gangen heb ik zin mijn vingers te verstrengelen met die van haar. Maar ik laat me niets wijs maken en doe het dus niet. Aan een echte relatie wilde ik toch niet beginnen. Toch?
    Toen we er bijna waren kwamen we bij een paar grote deuren terecht en ging ik achter haar staan. Mijn handen gingen over haar ogen en fluisterde tegen haar dat ze niet mocht kijken totdat ik mijn handen weghaalde.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 22:41 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thimo Parker.
    Ik steek mijn tong uit. 'schrik.' zeg ik droog terug. Ik lag en laat me weer op het bed ploffen. Ik pak mijn shirt van de grond en trek het weer aan.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik bijt op mijn lip en doe mijn shirt ook weer aan.
    Ik laat me bij hem op bed ploffen.

    [brb]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lily
    Daniël's warme handen verwarmen niet alleen mijn ogen, waar hij ze voor had gedaan, maar ook mijn hele lichaam. Ik glimlach. 'Oké, ik zal niet kijken.' antwoord ik, 'Maar ik ben wel benieuwd.'


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [Heeft iemand nog een poppetje die Cassie kan tegen komen op de gang? Ze zoekt eigenlijk naar Jason maar die reageert niet en ik verveel me a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Thimo Parker.
    Ik grinnik en laat me achterover vallen. 'morgen alweer les, blegg.' ik maak een kokhals beweging en ga dan weer liggen.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Mary

    Ik grinnik en ga naast hem liggen.
    "We kunnen heel subtiel naast elkaar zitten..."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Daniël
    'Beloofd?' vraag ik. Ze knikte en ik deed langzaam de deuren open. Het was een keigroot lokaal en behalve een paar stoffige banken en tafels die aan de kant stonden, waren er geen mensen en niks verder te bekennen. Ik liet haar helemaal los en liet haar het zien. Je kon nog zeker de charme hiervan zien, het was opgeruimt op die banken en tafels na. 'Hier dame, gaan wij iets heel sportiefs doen.' Grinnikte ik en deed de deuren weer dicht. 'En ik ga winnen.'


    Quiet the mind, and the soul will speak.