• ik neem aan dat jullie deze serie wel kent: two and a half men??

    wat vinden jullie van die seizoen 9?
    ik vind het in aflevering 4 beter worden. maar die eerste twee afleveringen waren doodsaai.
    maar ik verbaasde me het meest aan dat de serie met Ashton 20% meer mensen aantrekte dan toen met Charlie. ik denk dat het komt door de vele zonder shirt lopen gedoe.

    ik wou weten wat jullie van de serie nu vind


    -

    Ik ken die serie niet zo goed.


    26 - 02 - '16

    HEAVYMETAL schreef:
    Ik ken die serie niet zo goed.


    oke


    -

    Ken ik alleen van naam (krul)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Verpest, sinds Charlie er niet meer in zit.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind het nogsteeds wel geinig :3


    i put the fun in funeral

    ALTERMOON schreef:
    Ik vind het nogsteeds wel geinig :3


    jeez, finally iemand


    -

    Taize schreef:
    Verpest, sinds Charlie er niet meer in zit.

    Dit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nieuwe seizoen ook niet echt heb geprobeerd te volgen.


    You've cat to be kitten me right meow.

    SmileLullaby schreef:
    ik neem aan dat jullie deze serie wel kent: two and a half men??

    wat vinden jullie van die seizoen 9?
    ik vind het in aflevering 4 beter worden. maar die eerste twee afleveringen waren doodsaai.
    maar ik verbaasde me het meest aan dat de serie met Ashton 20% meer mensen aantrekte dan toen met Charlie. ik denk dat het komt door de vele zonder shirt lopen gedoe.

    ik wou weten wat jullie van de serie nu vind


    Nou, ik denk eigenlijk dat mensen gewoon wilde weten hoe hij het zou doen. Ik ben ook één van die mensen.
    Ik vind de show veeeeeel minder aantrekkelijk. Je kan niet zómaar een leuk persoon (hij is trouwens rijkste acteur van een serie :') ) verwijderen. Ik kijk het ook niet echt meer. Misschien is Ashton wel goed, maar omdat ik zo gewend ben aan Charlie is het moeilijk aan Ashton aan te passen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 16:36 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik vond met Charlie leuker. Eerste aflevering was wel leuk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vond Charlie als de meeste hier leuker, maar ik volg het nog steeds op tv en vind het gewoon leuk


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Narwhals schreef:
    (...)
    Dit. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het nieuwe seizoen ook niet echt heb geprobeerd te volgen.


    Travel far enough, you'll meet yourself