• En zouden jullie hem kopen? (prijs 39,99)

[ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 11:58 ]

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Jaaa!

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

yeah =D

Ja ;d alleen beetje hoog XD [ik ben heupbroeken gewend dus ik vind die dingen kut zitten ;d]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Mooi!

'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

Nice, echt wel!!

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Ja, ik vind 'm mooi! Alleen ben ik meest nooit zo van de dure broeken, dus ik zou wel wachten tot 'ie iets goedkoper werd..

“Love is a contradiction.”

jep

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

Tiana schreef:
    Ja, ik vind 'm mooi! Alleen ben ik meest nooit zo van de dure broeken, dus ik zou wel wachten tot 'ie iets goedkoper werd..
    Vind je 39,99 duur voor een broek?

If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

Ik vind hem wel mooi! Ik ben alleen meer van de lage broeken dus zou ik hem waarschijnlijk niet kopen, en hij lijkt me te warm voor de zomer. Maar hij is wel mooi =)

The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

Ik vind skinny jeans nooit erg mooi, dus ik zou 'm niet kopen. Ik voel me dan net een ballon die op knappen staat.

"Well, well. Look who we've got here!"

Femkexx schreef:
    Ik vind hem wel mooi! Ik ben alleen meer van de lage broeken dus zou ik hem waarschijnlijk niet kopen, en hij lijkt me te warm voor de zomer. Maar hij is wel mooi =)
    Kijk dat heb ik ook. Ik denk dat hij inderdaad te warm is ..

Best wel mooi ja, de kleur is leuk c:
    Ik zou hem zelf alleen niet kopen want ik draag meestal rokken of korte broeken met een panty ;o En ik vind veertig euro toch wel vrij veel x)

Het is een mooie broek, maar niet voor 40 euro.

Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

Ik vind hem nice!

I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

Hij is mooi, maar ik vind zulke dingen niet lekker zitten. :3