• Yup, net als vele andere zoek ik weer nieuwe stories.
    Heb wel een aantal eisen hehe.

    Wel: One Direction en Justin Bieber
    Soms: Onbekende personen en Twilight
    Niet: Harry Potter, andere fantasy en wat hierboven voor de rest niet bij staat.

    Post je story en ik kijk ernaar ^^


    LEGGO!

    Aangezien One Direction bij wel staat wil ik graag mijn story adviseren (aa')

    Het gaat over Harry e. Styles en je krijgt het wel in de gaten hoe het loopt, als je het verhaal leest (ik moet m'n verhaal toch verkopen ;p )
    Ik ben pas begonnen en post óf elke dag óf om de twee dagen (:

    Song to you |Harry edward Styles|

    I hope you like it ;D

    [ bericht aangepast op 13 jan 2012 - 17:33 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga voor de optie "Soms", onbekende personen dus:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Korte samenvatting: Niall is vier maanden spoorloos verdwenen op een tour en heeft zijn beste vriendin Mikayla daar niet over ingelicht, als hij terugkeert naar Mullingar is zij razend op hem en wil hem niet zien terwijl hij worstelt met zijn heftige gevoelens voor haar die zich steeds meer ontwikkelen. De tijd die hij heeft is kort, want over 6 dagen moet hij terug naar London.

    Who will love you? Who will fight?
    And who will fall far behind?


    “Zayn often encourages me to go out with girls, but I always say that my princess is on her way.
    I just have to wait for her.

          - Niall Horan



    Mocht je geïnteresseerd zijn: Snowflakes || Niall Horan


    He is my Hero and I'm his Heroine

    I'm in love with a criminal | Zayn Malik

    I know you told me I should stay away.
    I know you said he's just a dog astray.
    He is a rebel with a tainted heart.
    And even I know this a'int smart.

    ~One Direction bestaat niet.
    ~Neem abo, ik waarschuw niet.
    ~@Termination
    ~Enjoy.


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.

    A Century of Love.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...






    Age.

    One or two numbers.

    A word.

    Seconds.

    Minutes.

    Days.

    Years.


    " You're to old. "
    " You're to young. "
    " I'm twelve. "
    " I'm seventeen. "

    Age is just a number...



    - Fanfiction.
    - Neem abo.
    - Word zo veel mogelijk aan gewerkt.
    - dyanmitexxx


    Age is just a number ~ Harry Edward Styles


    I think there is real love, but not everyone will find it.



    All this talking to you
    I don’t know what I’m to do
    I don’t know where you stand
    What’s inside of your head

    All this thinkin’ of you
    Is that what you’re doing too?
    You’re always on my mind
    I talk about you all of the time
    Avril Lavigne - Stop Standing There



    slightly based on reality and ambitions.
    Onbekende personen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Tweelingzielen





    Joyce leeft in een magische wereld. alles daar is anders dan je gewend ben op aarde. misschien zou je het kunnen vergelijken met de middeleeuwen, maar dan met een vleugje meer fantasie. maar deze magische wereld, genaamd Ingonia, staat op het punt nog meer te veranderen. er is een machtige man die de heerschappij van deze wereld wilt overnemen maar als hij de overvloedige macht in handen krijgt zal het zijn of deze wereld vergaat. al het schoonheid geluk en liefde die Joyce als haar droomwereld aan zag heeft deze man weten af te pakken. mens en dier zullen samen moeten werken en dat is net wat Joyce en Aizon gaan doen om hun geliefde land te beschermen. vast besloten de strijd met haar dromen aan te gaan gaat Joyce op pad om haar leven weer recht te zetten. maar wat is de prijs die ze moet betalen voor haar land en dromen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.


    The never ended.


    Matthew is een jongen die later filmproducer wilt worden. Hij las dat in 1983 een horrorfilm nooit was afgemaakt, en Matthew zag dat als zijn kans. Samen met Jacelyn, Rose en Chad ging hij naar een donker bos, waar de film werd opgenomen. Maar dan ontdekt het viertal dat de 'producer' nooit is gestopt en dat ze hun uiterste best moeten doen om niet deel uit te maken van de film.


    -Onbekende personen.
    -Horror/thriller.


    Ik hoop dat het je interesseerd! ;D


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twijfels gaat over zes jongeren op een school, die allerlei dingen beleven. Daarbij komen ze elkaar tegen, en er ontstaan vriendschappen en misschien zelfs wel liefdes, maar ze groeien ook in hun eigen persoonlijkheid.

    Je moet maar even kijken of je het wat vindt (:


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    klik hier


    lost in confusion, like an illusion

    Ik heb 3 One Direction-verhalen, neem een kijkje op mijn profiel! :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."


    The Fugitives
    Horses have no soul, they say
    The epic journey of three fled horses, written in readable English. Throughout time, many stories have been written about horses. But here's one that's different. This time, you can see the story through the eyes of the horse itself.

    http://www.quizlet.nl/stories/76201/the-fugitives/


    Men zegt wel eens dat ik een hart van steen heb.