• Hooi, dit is de eerste RPG die ik open. Dit is net zoiets als de Hunger Games, maar je hoeft die film of dat boek niet te kennen. Het gaat erom dat je plezier maakt.

    • Plaatje •



    • Plattegrond •


    Ware grootte.

    • Verhaal •

    Net als je denkt dat je gered bent van de plaatsbeheerders die een meisje en een jongen uit elke plaats, word je toch uitgeloot. Je moet zien te overleven in de Winter, in een bos, met als enige degene die na jou was uitgekomen. Er zullen gewonden en doden vallen, wat je maar altegoed weet. Er zullen geen winnaars komen, het spel gaat door, tot iedereen de weg naar zijn of haar eigen geheim heeft doorlopen.

    • 1 •
    Rose Murle • CallyJunior

    • 4 •
    Madeleine Star • BeSlytherinn
    Philip Téntes • GoogleIt

    • 5 •
    Kyara Loxeros • xSomewhere

    • 6 •
    Lucy Creanto • CallyJunior
    Iral • Diapal

    • 7 •
    Alianne Demore • Dashed
    Lucas Green • BeSlytherinn

    • 8 •
    Cecilia Baker • chocolatwolf

    • 9 •
    Joahanna Kloparos • PeetaMallark

    • 10 •
    Irina Brandon • Scotch
    Scarlet Smith • Luunn

    Loren • Stylist • Cressida

    • 11 •
    Valeria Blake • Cressida
    Xavier Gonzalez • PeetaMallark

    • 13 •
    Kim Buckley • shewerewolf
    Jason Coorspruy • Renoster

    • 14 •
    Annelyn Sky • xDesire
    Diël • Diapal

    • Regels •

    -Geen seksuele teksten.
    -Verliefd worden en/of verkering hebben mag, maar niet met de meisjes of jongens buiten je eigen plaats.
    -De plaatsen hebben een haat aan elkaar. Het meisje en de jongen binnen één plaats hebben natuurlijk níét de haat aan elkaar.
    -Minimaal 1 zin per bericht.
    -Als je niets IC [incharacter] hebt te zeggen, gebruik je haakjes []+{}+().


    • Topics •

    Rollenlijst

    • Waar speelt het zich af? •

    Het speelt zich af dat ze net in het bos zijn aangekomen en de meisjes en jongens samen met hun “partner” in het bos een kamp aan het opbouwen zijn of hun angsten/geheimen aan het overwinnen zijn.

    • Let the game begin •

    •Lucy Creanto | Plaats 6•
    Ik rilde lichtjes en keek om me heen, maar zag alleen besneeuwde bomen. Alles, maar dan ook alles was besneeuwd. Naast me stond Iral, degene die na mij was uitgekozen.
    ‘Wat nu?...’ vroeg ik, met redelijke schaamte.


    •Rose Murle | Plaats 1•
    Ik keek om me heen, mijn “partner” was nergens te bekennen. Ik had mijn pijl en boog goed vast, voor het geval ik aangevallen werd door andere plaatsen. Waar was die partner nou?

    [Let op: Alleen ik wil een topic openen, anders raakt het voor mij in de war! + Bij de namen, ook de plaatsen erbij zetten!]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 17:51 ]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Iral - Plaats 6

    Ik schud mijn hoofd. 'We moeten het nu braden.'

    Diël - Plaats 14

    Boos kijk ik naar Annelyn. Waarom moet ze nou toch iets zeggen? Misschien zei ze het in een opwelling, maar als nog, veel te gevaarlijk.
    Net als ik denk dat het beest Annelyn niet heeft gehoord maakt het een brommend geluid. Langzaam komt zijn kop omhoog. Het is donker, maar toch zie ik de gele, ontblote tanden.
    Heel voorzichtig draai ik me om, kijk Annelyn aan en zeg geluidloos: 'Rennen!'.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [@PeetaMellark Ik zou het appreciëren als je zou stoppen met mijn personage dingen te laten doen/te besturen. Om maar een voorbeeld te geven, Valeria zou zich niet zomaar voorstellen en waar zij zich verstopt heeft kan je niet over haar struikelen aangezien ze grotendeels onder de grond zit.]

    Valeria Blake | 11

    'En jij bent?' Vroeg ik op mijn voortgezette onvriendelijke toon. Dit was foute boel, heel foute boel en ergens zou ik het liefste gewoon weer wegrennen, zo ver mogelijk van dit alles vandaan, niet dat,dat ging helpen natuurlijk.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Jason Coorspruy
    Ik kom op een open plek en zie een meisje tegen een boom zitten ik duik snel weg in de bosjes. En ik haal snel mijn speer van mijn rug.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 18:46 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Dat laat ik me geen tweede keer zeggen. Ik zet het op een sprint samen met Diël en hou mijn pijl en boog bij me.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Iral - Plaats 6

    Ik schud mijn hoofd. 'We moeten het nu braden.'

    Diël - Plaats 14

    Ik ren achter Annelyn aan terwijl het beest achter me in beweging komt. We rennen de grot uit en zomaar ergens het bos in. Na een paar minuten vooruit gesprint te hebben, kijk ik even achterom.
    De beren-mutilant draaft achter ons aan op zijn geklauwde poten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Demesne schreef:
    [@PeetaMellark Ik zou het appreciëren als je zou stoppen met mijn personage dingen te laten doen/te besturen. Om maar een voorbeeld te geven, Valeria zou zich niet zomaar voorstellen en waar zij zich verstopt heeft kan je niet over haar struikelen aangezien ze grotendeels onder de grond zit.]

    Valeria Blake | 11

    'En jij bent?' Vroeg ik op mijn voortgezette onvriendelijke toon. Dit was foute boel, heel foute boel en ergens zou ik het liefste gewoon weer wegrennen, zo ver mogelijk van dit alles vandaan, niet dat,dat ging helpen natuurlijk.


    Sorry zal ik niet meer doen zal je niet meer storen

    Xavier Gonzalez plaats 11

    Blijkbaar was ze niet erg van gediend dat ik haar gevonden heb we waren erg stil op zoek naar een oplossing

    Joahanna Kloparos

    Ik werd wakker en keek in het licht ik had erge dorst en moest opzoek naar een meertje ik stond en liep moe gewoon in het rond zoekend naar het meertje


    Mijn geheim is geheim

    Annelyn Sky • Plaats 14


    Ik vloek terwijl Diël naar achteren wijst wat duid op de berenmutant.
    'Lekker orgineel van die spelmakers weer. Volgende keer zijn het vergrootte konijnen.' zeg ik hijgend terwijl ik rennend probeer te richten op de beer.
    Één shot. Raak. Maar of het helpt? Het enige wat er gebeurt is dat hij begint te schuimbekken. Geweldig gedaan Annelyn. Had ik nu verdomme maar een mes bij me.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Kyara Loxeros
    Ik wou juichen, de haas was al gaar. Ik voelde een soort euforie in me opwellen.

    Ik zit tegen een boom bast aangeleund, en languit over een tak, terwijl ik de haas op verdeel. Hij smaakte goed. Het begon te schemeren. Dat maakt me wel bezorgt. Ik heb geen goede slaapplek, en ik heb dorst. Ik besloot gewoon naar een meertje op zoek te gaan. Ik klim naar de top. Zag ik in de verte een glinstering? Ik heb gelijk! Er is daar water. Snel klom ik uit de boom. Ik deed de haas in een door-bladeren-gevlochten zakje. Ik voel me goed. Misschien zou ik het wel overleven. Toch weet ik dat ik niet te vroeg moest juichen. Na een tijdje was ik er nog steeds niet.

    Wat was dat gezoem? Ik kijk om, en ik zie iets groot en zwarts achter me. Een zwerm. Een zwerm wat? Ik moet weg. Snel begin ik te rennen, maar het gaat steeds moeilijker. Ik krijg steeds meer dorst en ik begin echt moe te worden. Opgelucht zie ik een inhammetje, en ik duik erin.


    Tijd voor koffie.

    Iral - Plaats 6

    Ik schud mijn hoofd. 'We moeten het nu braden.'

    Diël - Plaats 14

    'Ze zijn niet onsterfelijk, maar het scheelt niet veel,' verzeker ik haar als ze de pijl afschiet. 'Dat heeft dus geen zin. Hij wordt nog doller.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Scarlet Smith

    Een meisje dicht bij de boom. Ze was raar.. een fruit plettend meisje. Dat was vast mijn 'partner'. Ik liep naar haar toe en vroeg of zij Irina was. Dat was ze. Waarom plet je fruit? 'vroeg ik'.

    Irina Brandon

    'Ik heb geen zin om vergiftigd te worden.' zeg ik op een fluister toon. Ik glimlach flauwtjes en klim overeind.


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Jason Coorspruy
    Ik lig in de bosjes en probeer rustig adem te halen, mijn hart klopt als een gek.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Scarlet Smith

    Ik glimlachte terug. Dat is een speciale vrucht, daar word je niet vergiftigd door. Alleen niet in je ogen wrijven. Mijn vader doet werk met planten.

    Irina Brandon


    'Meen je dat?' Ik glimlach flauwtjes en kijk naar het oranje spul dat langzaam aan het opdrogen is.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 20:40 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Scarlet Smith

    'Ja, het is waar.' Ik glimlach weer terug. Het valt me op dat ze telkens maar blijft kijken naar dat oranje spul. Daarom vroeg ik aan haar: 'Wat fascineert je zo van dat spul?'.