• Ik zoek alweer nieuw leesvoer.

    Ik lees:
    - Twilight (liefst Jasper of Edward maar iets anders is ook goed)
    - TVD
    - Harry Potter (geen DM of iets met hem)

    Ik lees niet:
    - One Direction
    - Justin Bieber
    - Onbekende personen

    Alles wat er niet staat kun je proberen, maar ik weet niet of de kans dan heel groot is dat ik het lees:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you


    Ik ben Beth, een normaal meisje, met een normale naam, een normaal leven en normale vriendinnen. Er is alleen één ding abnormaal aan me; ik speel met de Tijd.

    A Century of Love.


    Toch even proberen^^


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    kijk maar bij mij, een verhaal over tops en Snape


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    November Rain |The Vampire Diaries|


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    The AntiCharm - HP Fanfic. mijn zusje + haar vriendinnen maken deze story.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Ik heb een lovestory met Jasper Hale. Je kunt goed doorlezen, want hij is afgelopen. Ongeveer 42 hoofdstukken. Kijk maar op mijn profiel, hij heet "Another lovestory? - Jasper Hale"


    If we had not a soul, music would have created it.

    MIDNIGHT CITY • Fred Weasley



    Aileen word in 1995 geboren in Valencia, een klein Stadje in Spanje. Haar leven lijkt rustig te verlopen totdat er rare mensen hun vredige stadje binnendringen en mensen vermoorden. Dooddoeners, zo noemen deze mensen zich. Bloed vloeit. Geschreeuw dringt de eens zo vredige straten binnen en kleurt de stenen rood. Aileen word gedwongen te vluchten en om haar familie alleen te laten. Maar wat als ze hulp krijgt van een onbekend persoon die haar een totaal nieuwe wereld laat zien?

    Al snel ontwikkeld Aileen haar liefde voor magische creaties, maar daarbij ontwikkeld ze ook haar liefde voor iets onmogelijks. Nu staat ze voor een belangrijke keuze, maar als de keuze gemaakt word is het eigenlijk al te laat. Hoe zal dit aflopen?



    ____________

    Wake me up, a new riddle is born.


    Adin, dochter van Lord Voldemort, heeft een gruwelijke hekel aan alles wat in haar leven komt. Noch de bloemen die bloeien, noch griffindors die proberen schijnheilig te doen. Alles.
    Daarom haat ze ook haarzelf, de valse geest die haar is meegegeven van haar vader. Ook aan haar vader zelf aangezien hij ontzettend egoïstisch is. Al is ze wel blij met de macht die ze bij haar draagt aangezien die net zo sterk is als the dark lord himself. Sterk genoeg om hem dood te kunnen maken.

    Later komt Adin erachter dat wanneer ze haar vader vermoord, ze weer normaal kan leven en leren liefhebben. Zo is een nieuwe missie geboren voor Adin.

    -Lovestorie met verschillende HP Characters.


    Hide and seek• FW & GW



    Anna en Lynn; ze lijken 2 doodnormale meiden, maar als je nog eens beter kijkt zie je dat het een tweeling is. Een tweeling met een onwijs heftig verleden.
    Ze moeten onderduiken en samen een identiteit delen voor hun eigen veiligheid, genaamd Annelynn. Maar hoelang weten ze hun identiteit en geheimen achter te houden?
    En wat als er iemand verliefd wordt op hun enige identiteit? Zullen ze hunzelf opgeven voor hun ware liefde?

    Anna: x Desire
    Lynn: RainbowRoad


    _____

    En verder nog een LS over James Phelps.

    Fish 'n Chips • James Phelps

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 18:01 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."


    ~PotterYube~



    Dit is geen verhaal, maar een soort blog. Elke week activeer ik een hoofdstukje met een door mij uitgekozen filmje met een kleine beschrijving erbij.
    Neem een abo, en enjoy elke week een HP clip!

    Gaat van start op: 14-02-12