• IK HEB NIETS GEDAAN, en nu komt karma weer en boem schopt me ergens in een hoekje. God, vandaag hebben iets van 3 tot 4 vriendinnen afgezegd voor mijn verjaardag. Ik had het speciaal voor hun na de kerstvakantie gegeven, en nu kom ik erachter dat bijna de helft niet komt. Jeaj, geweldig. FML.

    How is your day?


    Dit is btw Uneventful, zusjes account.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 14:05 ]


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Goed!(zo was mijn dag tot nu toe) Jammer van je vriendinnen maar misschien kun je dan volgende keer geen rekening met ze te houden want nu deed je het wel en komen ze dus alsnog niet


    Physics is awesome

    Karma sucks. (no_chears)
    Misschien moet je volgende keer duidelijkere afspraken maken over wanneer je het viert? Dan kunnen je vriendinnen er goed rekening mee houden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Karma heeft de laatste tijd ook de pik op mij -_-
    En ik heb óók niks gedaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    karma is a diehard bitch


    Hell is what you make it.

    Ik had vandaag echt een ontzettende kutdag. Karma's a bitch.


    your eyes are like stars in the night.

    Wel, buiten mijn slechte toets die ik terug kreeg ging alles wel goed, maar ik vrees voor donderdag :3

    Ga maar eens bij jezelf te raden. :'D Jullie zullen vast geen heilige boontjes zijn, daar is de mensheid te egoistisch voor.
    Mijn dag ging wel.


    Your make-up is terrible

    Bij mij zegde eens iedereen op één persoon na af. Heeeeeeeel leuk :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    Life sucks and than we die.
    Wel lullig van je vrienden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Mijn dag is prima.


    -

    Genius schreef:
    Mijn dag is prima.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn dag is prima. Ik heb weinig vrienden. I'm a lifeless loser, join me!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    LaJoie schreef:
    Bij mij zegde zei eens iedereen op één persoon na af. Heeeeeeeel leuk :Y)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:03 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Genius schreef:
    Mijn dag is prima.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis