• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Charlotte

    Dan komen Michael en Donna plots binnen. Wanneer hij me een klein glimlachje gunt doe ik hetzelfde.
    God, wat een sfeer zeg. Het lijkt wel alsof er iemand gestorven is.
    Samen met het idee in mijn hoofd verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Ik neem een gitaar en ga op tafel staan.
    Dan begin ik Party o'clock te zingen.

    Irial

    Ik schrik even wanneer Kyle een hand op mijn kont legt. De andere rust op mijn onderrug. Ik glimlach tegen zijn lippen aan.
    "Veel te stout," fluister ik.
    Ik sla mijn armen om zijn middel en trek hem dichter tegen me aan voor ik hem weer kus.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lilly
    Ik hoorde muziek en besloot te kijken. Ik zag Char op de tafel staan en donna en michael erbij. Ik liep het lokaal in terwijli k luisterde

    [bah het touwtje van mijn vest smaak naar wasmiddel:S


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Ik kijk even of er niemand kijkt of dicht bij me staat als er dan toch niemand in de buurt is doe ik mijn broek pijp een stukje omhoog zodat ik het uitstekende bot kan zien


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [mensen ik heb 2 vragen
    1: Hebben we dadelijk met zijn alle les?
    2: Zo ja welk vak]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (wil ik ook weten)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle

    "Veel te stout." Fluisterd hij en doet zijn armen om mijn middel en trekt me dichter tegen zich aan en kust me weer. Ik trek hem al kussent iets naar achter en hup op een tafeltje ik ga zo zitten dat hij tussen mijn benen instaat. Ik pak hem nog strakker vast en lik over zijn lippen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [dus even kort. stem. voor of tegen samen de les. en zo ja welke vak]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Naast mij zit Michael. Ik zwaai mijn benen over de zijne.
    "Het komt goed." fluiter ik in zijn oor.
    Ik luister naar mijn ademhaling.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    (Ik stem voor! uuh welk vak :X )


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Irial

    Kyle trekt me bij mijn trui naar achter en hupt op een tafeltje zodat ik tussen zijn benen kan komen instaan. Gretig ga ik op het aanbod in wanneer ik hem me weer tegen zich aan voel trekken. Wanneer hij over mijn lippen likt laat ik mijn tong de zijne vinden.
    "Warm," zeg ik hees waarop ik mijn trui uitdoe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Lily
    Ik zie donna en Michael zitten. Ik gluur even naar Char. ze kon goed zingen. Ik zuchte even diep.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [jij en ik zijn het er mee eens ik wacht even op de andere en dan komt eruit welk vak;)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Wanneer ik plots Donna met haar benen over die van Michael zie zitten raak ik enkele seconden afgeleid. Er klinkt een valse noot en bijna donder ik van de tafel af.
    "Oef," rolt er over mijn lippen wanneer ik op mijn kont terechtkom. Ik leg de gitaar naast me neer.
    Verbaasd blijf ik even zitten en laat me dan lachend achterover vallen met mijn handen over mijn gezicht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    Ik tik een paar keer tegen het bot uit mijn been. 'wat moet ik met je aan' mompel ik, eigenlijk moet ik naar een ziekenhuis voor dat het vast groeit maar het enige probleem is... ik ben bang voor het ziekenhuis. ik heb een trauma.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Kyle.

    "Warm." Zegt hij hees en trekt zijn trui uit. Ik laat mijn hand over zijn ontblote bovenlijf gaan, en maak een speels grommend geluidje. "Hot." Zeg ik grinnikend en kijk hem uitdagend aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.