• Hey, ik zoek een SOTY cover en banner! Jullie hebben enorm veel vrijheid, want ik heb geen idee wat ik wil :') Ik hoop dat mensen hier toevallig nog wat tijd/inspiratie voor hebben in die zee van coveraanvragen :p

    Hier is de korte samenvatting:

    Blanco

    - drama, sci-fi, thriller -
    Vergeet de doodstraf en gevangenisstraffen. In een nieuwe wereld ondergaan mensen na een misdaad een reset: een al dan niet groot deel van je geheugen wordt gewist. De zwaarste straf is een "blanco", waarbij je volledige geheugen, je volledige persoonlijkheid wordt weggevaagd (alleen je verstand blijft in stand gehouden). In deze wereld heeft X net een blanco ondergaan; hij herinnert zich niets van zijn vorige leven, maar is vastbesloten om te ontdekken wie hij is geweest en wat hij heeft gedaan. Dat blijkt echter niet zo makkelijk in een dystopie waarin het concept 'nieuws' niet meer bestaat, zijn naam verwijderd is uit ieder systeem en iedereen die betrokken was bij zijn misdaad er geen woord over rept - of er geen woord over durft te reppen. In zijn zoektocht naar zichzelf ontmoet hij Y, die samen met hem op zoek gaat naar de waarheid die de regering kost wat kost geheim wil houden.


    Voor degene die het interesseert: mijn hoofdpersonage is een volwassen man van middelbare leeftijd en over zijn uiterlijk is nog niet veel beslist, het meisje dat hij tegenkomt is ongeveer 17 jaar ofzo en heeft een donkere huidskleur en afrohaar. (Maar er hoeven dus niet per se gezichten op de cover, als je het toch wilt doen, liefst geen bekende gezichten XD)

    De enige eisen zijn dat ik de titel 'Blanco' erop wil en dat het een verticale cover en een horizontale banner wordt. De banner het liefst ook niet te groot (zodat het een beetje mooi uitkomt als ik het bovenaan een hoofdstuk zet en het niet 'BOEM hele pagina vol met banner' is XD) Ik zou het liefst ook een cover/banner willen die niet al te druk is, dus simpel mag zeker en vast (maar als je een heel mooie cover weet te maken met tal van prentjes, go ahead :p)

    De maker van de cover en de banner die ik uiteindelijk kies krijgt 15 credits. Mocht ik om de een of andere reden een cover en banner kiezen van twee verschillende personen, dan krijgen beide personen een gratis spotlight, of 9 credits :p

    Deadline: zaterdag 13 januari 20u

    [ bericht aangepast op 10 jan 2018 - 20:22 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Niemand die iets wil proberen?


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leuk idee! Ehh ik ben niet zo goed in covers maken maar ik wil wel iets voor je proberen


    "All monsters are human"

    Roosje_8 schreef:
    Leuk idee! Ehh ik ben niet zo goed in covers maken maar ik wil wel iets voor je proberen

    Alvast bedankt (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik zal iets proberen zo meteen!


    The soul needs autumn.

    Ik maak wel nooit banners dus ik weet niet goed hoe ze er uit horen te zien. (:




    The soul needs autumn.

    Delacroix schreef:
    Ik maak wel nooit banners dus ik weet niet goed hoe ze er uit horen te zien. (:



    Wow, die zijn al echt heel mooi (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.



    Dit is mijn banner geworden. Ik hoop dat je het wat vindt.


    "All monsters are human"

    Roosje_8 schreef:



    Dit is mijn banner geworden. Ik hoop dat je het wat vindt.

    Ik vind het wel een mooie banner, maar in het verhaal komt niet echt veel romantiek voor, dus die handjes vasthouden past niet echt vrees ik.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik wil wel wat proberen!


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Saluja schreef:
    (...)
    Ik vind het wel een mooie banner, maar in het verhaal komt niet echt veel romantiek voor, dus die handjes vasthouden past niet echt vrees ik.


    Ik heb hier nog een aantal andere dingen geprobeerd inplaats van die mensen die elkaars handen vasthouden














    "All monsters are human"

    Roosje_8 schreef:
    (...)

    Ik heb hier nog een aantal andere dingen geprobeerd inplaats van die mensen die elkaars handen vasthouden














    Die zijn al beter, dank je (: (ik vind vooral 2 en 4 leuk^^)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Waarschijnlijk is dit niet precies wat je zoekt, maar wat vind je van deze stijl?

    Cover:




    Banner:



    Lettertypes, kleurtjes, en plaats van titel kunnen veranderd worden. Er kan ook nog een filtertje overheen als je wil.


    Meer dingetjes volgen, maar ik wilde graag vast iets laten zien, zodat je kan zeggen wat je er van vindt, zodat ik weet of ik hier mee verder moet gaan, of je liever iets anders wilt.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 17:52 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    aarsvogel schreef:
    Waarschijnlijk is dit niet precies wat je zoekt, maar wat vind je van deze stijl?



    Lettertypes, kleuren, en plaatsen van titel kunnen veranderd worden. Er kan ook nog een filtertje overheen als je wil.

    Ik weet niet hoe ik het precies moet beschrijven, maar zou je de cover iets 'verticaler' kunnen maken?
    Ik vind het wel een mooie cover, maar die chip die je erin verwerkt kopt niet echt met het verhaal, ze passen het geheugen eerder biologisch aan en niet zozeer technologisch als je snapt wat ik bedoel XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Saluja schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe ik het precies moet beschrijven, maar zou je de cover iets 'verticaler' kunnen maken?
    Ik vind het wel een mooie cover, maar die chip die je erin verwerkt kopt niet echt met het verhaal, ze passen het geheugen eerder biologisch aan en niet zozeer technologisch als je snapt wat ik bedoel XD


    Aah, Oke. Ja ik zag dat hij een beetje vierkant was, dat kan ik zo voor je aanpassen. Ik zal nog even voor je door verzinnen. Wat vind je van de banner? Ik heb een heleboel banners gemaakt, zal ze strakjes in het topic zetten.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 18:40 ]


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik denk niet dat dit de soort cover is die je zoekt, maar wat vind je er van?

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 20:13 ]


    "All monsters are human"