• Als je niet tegen aanstellerij kan, ga maar weg. Waarschijnlijk dat ik me nu dus gewoon aanstel.

    Soms komen dingen gewoon tegelijk en dan valt dat verkeerd.
    Zoals net, me moeder had paar weekjes geleden nog tegen mij gezegd dat er wel iemand met me mee ging naar open dag.
    Krijg ik vandaag te horen dat ik lekker alleen kan -.-

    En net hoor ik iemand tegen over me gewoon praten over me neefje en zo. Over zijn pa en zijn stiefma. En dan denk ik zo iets van. 'Hallo? Ik ziet hier, ik kan alles horen'.
    Ze weet dat ik zijn tante ben [Nja, het is et kindje van me zus]. Maar nee, vertel het aan een wild vreemde die me zus niet ken, me neefje niet alleen de pa van me neefje kent haar en zelfs dat weet ik niet 100% zeker.

    Ik zal me volgens jullie me gigantisch aanstellen, maar ik had jullie daar al voor gewaarschuwd.

    Duss, ik kom hier niet voor tips.. Ik kom hier voor een knuff (:
    En dit hierboven wou ik gewoon kwijt.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind niet dat je je aanstelt hoor,
    Ik snap het wel.
    Al zijn het gewoon kleine dingetjes, die kunnen je behoorlijk chaggrijnig maken, ik ken het.
    Ik heb het ook nu ;x
    Ik ben mijn biologie boeken op school vergeten, dus ik kan zo weer terug, lekker door die kou -.- + ik ben zwaar ongesteld, en mijn moeder zit de hele tijd aan mijn hoofd te zeuren, en en en ik word ook even gek haha.

    (flower)


    The only thing that's going to bother me, is that you all call yourselfs my friends.

    Iets wat je dwarszit is nooit aanstellerij. (:
    Ik snap ook volkomen wat je bedoelt, precies wat je zegt, soms komen te veel dingen gewoon tegelijk. Dus van mij krijg je een grote cyberhug!


    everything, in time

    Ah, zullen we elkaar een knuffel geven? Ik heb er ook een nodig. ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dat heb ik soms ook wel eens, dat je je om kleine dingen die ineens tegelijk komen kut voelt.
    Kan gebeuren toch?
    -knuff.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Je stelt je niet aan, dit is gewoon erg vervelend voor je :(


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    MissSharp schreef:
    Ah, zullen we elkaar een knuffel geven? Ik heb er ook een nodig. ):


    I'll lick the poison from right off your kiss



    Ik heb er soms ook last van. De kleine dingen waarover iedereen het gevoel heeft van 'wat maakt het uit', maar uiteindelijk is het gewoon te veel /:

    En dat van de open dag vind ik gewoon lullig, maar als ik eerder vraag voor bevestiging 'moet ik niet zo zeuren'. Het is gewoon nooit goed D:

    Can I have a hug as well D:


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Ahwww



    I will everyone give a hug.
    -Huggiej time-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 11:40 ]


    I can't even think straight.


    26 - 02 - '16

    vocalizer schreef:
    Ik vind niet dat je je aanstelt hoor,
    Ik snap het wel.
    Al zijn het gewoon kleine dingetjes, die kunnen je behoorlijk chaggrijnig maken, ik ken het.
    Ik heb het ook nu ;x
    Ik ben mijn biologie boeken op school vergeten, dus ik kan zo weer terug, lekker door die kou -.- + ik ben zwaar ongesteld, en mijn moeder zit de hele tijd aan mijn hoofd te zeuren, en en en ik word ook even gek haha.

    (flower)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer