• Normaal gesproken vind ik Gomez haar haren echt mooi, maar door die kleuren erdoorheen, vind ik het gewoon echt lelijk geworden..
    En nee ik ben geen Selena fan, maar je moet toch toegeven dat dit gewoon niet mooi is.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 15:49 ]


    To infinity and beyond •

    Naja, I don't care (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik vind het niet lelijk. En ik snap ook niet waarom je een topic aanmaakt om aan te geven dat je iemands haar lelijk vind. Maar oke.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    tsja het is en blijft een puber en wat dacht je met JB in de buurt:X
    -nee ik zoek geen ruzie-


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Lol, ik vind het mooi en ga ook zoiets vor mijn verjaardag doen :W


    Olive

    ...
    ik neem niet eens de moeite om naar dat haar te kijken weet je
    het boeit me geen FUCK wat de sterren doen en aan dit soort topics heb ik een nog ergere hekel


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Eerst zeg je mooi -sarcasme?- en daarna lelijk?

    Mja, ik vind haar haren wel mooi ;d alleen hoe ze het nu heeft zitten is niks..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    i don't care ;D


    Shoganai i ne~

    Ik vind haar schoenen persoonlijk lelijker. Haar haar valt mee.


    I can't even think straight.

    Ik vind het wel leuk, maar nuja het boeit me niet echt. Van mij mag ze haar haar even goed knalroze me groene bollen verven, ik lig er niet van wakker (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Even ter duidelijkheid. Ik vind haar haren normaal echt mooi. Maar ik vind dat die kleuren erdoorheen, het gewoon lelijk hebben gemaakt. (:


    To infinity and beyond •

    Tomlinson schreef:
    Ik vind het wel leuk, maar nuja het boeit me niet echt. Van mij mag ze haar haar even goed knalroze me groene bollen verven, ik lig er niet van wakker (:


    Pass the damn ham, please.

    To be honest, ik vind Gomez haar haren echt mooi - ookal is zo'n 70% nep. Maar goed, ik vind dat dit toch wel echt heel lelijk is.


    Zoek de fout :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Idd. Lelijk.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    RainbowDay schreef:
    (...)

    Zoek de fout :3


    Ik heb het al verandert.


    To infinity and beyond •

    Tomlinson schreef:
    Ik vind het wel leuk, maar nuja het boeit me niet echt. Van mij mag ze haar haar even goed knalroze me groene bollen verven, ik lig er niet van wakker (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you