• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ja, ik ben ooit gepest. Dat heeft me zech maar gesloten gemaakt. Dat merk je ook op Q. Zo wil ik niet dat mijn naam bekend is.
    Dus tja, maar gelukkig is het gestopt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Het heeft me alleen maar op de harde manier geleerd om voor mezelf op te komen. Het heeft me toen in een dal gebracht, maar nu ik daar een jaar of vijf/zes uit ben, merk ik dat het me alleen maar sterker heeft gemaakt. Ik durf voor mezelf op te komen en helemaal mezelf te zijn. Momenteel zit ik op het HBO met allemaal mensen die echt op een lijn liggen met mij, en heb ik echte vrienden om wie ik ontzettend veel geef.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:28 ]


    ars moriendi

    Ja ik ben verschillende jaren gepest en ook via internet. Het heeft littetekens achtergelaten. Een goede voorbeeld hiervan is dat ik afstandelijker bent geworden en mensen niet zo gauw meer vertrouw of binnen laten. Het nadeel is dat je dan echt weinig vrienden hebt, maar dat boeit me niet echt meer. Geef me liever een paar vrienden die ik op 1 hand kan tellen dan een hele groep die doen alsof.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:24 ]


    -

    Dooddoenervo schreef:
    Ja, ik ben ooit gepest. Dat heeft me zech maar gesloten gemaakt. Dat merk je ook op Q. Zo wil ik niet dat mijn naam bekend is.
    Dus tja, maar gelukkig is het gestopt.


    Ik ken jou naam inderdaad niet.. valt me nu pas op..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben niet gepest, maar ik ben wel mentaal naar beneden gehaald door m'n toenmalige vriend. Ik weet dus hoe 't is om verschrikkelijk onzeker te zijn en dan helpen dat soort woorden absoluut niet. Ik vertrouw mensen (vooral jongens) minder snel en ben een stuk voorzichtiger geworden.
    Maar er is 1 ding wat iedereen moet snappen: niemand heeft het recht om jou zo te noemen en om jou zo te laten voelen. Hoe moeilijk het ook is; zet je erboven en laat zien dat je de volwassene in deze kwestie bent. Jij weet wie je bent, je vrienden weten het en je familie. En dat is eigenlijk het enige wat telt!


    To infinity and beyond •

    Ik ben gelukkig nog nooit gepest.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Minions schreef:
    Ja ik ben verschillende jaren gepest en ook via internet. Het heeft littetekens achtergelaten. Een goede voorbeeld hiervan is dat ik afstandelijker bent geworden en mensen niet zo gauw meer vertrouw of binnen laten. Het nadeel is dat je dan echt weinig vrienden hebt, maar dat boeit me niet echt meer. Geef me liever een paar vrienden die ik op 1 hand kan tellen dan een hele groep die doen alsof.


    Ja, precies :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Op de basisschool ben ik in groep 3 tot in groep 7 gepest, vanwege mijn uiterlijk, dat ik af en toe mijn haar verfde en omdat ik niet meedoen met hun kledingtrends, zoals mascara of make-up. Ik kon me nooit concentreren in de klas omdat mensen weleens 'hoer' of 'maak jezelf dood' naar me fluisterden of briefjes naar mijn tafel gooiden met tekst zoals 'nobody likes you'. Het het heeft mij, net zoals bij DDVO, inderdaad gesloten. Nog steeds vind ik pesten niet kunnen, though, maar ben in ieder geval wel sterk gebleven.


    Some people are art and do art at the same time

    Nooit echt gepest, maar wel dat ik vaak buiten de groep viel en mensen dan rare opmerkingen gingen maken van waarom ik alleen zat etc.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jup, ik ben jarenlang gepest en ben daar door in een soort van depressie geraakt en had zelfmoord neigingen. Ik doe er nu heel open over, omdat ik nu al 2 jaar niet meer gepest wordt en ik eindelijk mijn leven op de rails heb. Ik heb leuke vrienden, ik voel me geliefd en gerespecteerd en eindelijk niet meer het rare buitenbeentje van de groep of het vies lelijke schepsel wat leuk is om te pesten. Maar het had dus wel effect op me, zoals ik al vertelde. Gelukkig voelde ik me zeer goed sinds ik eindelijk de moed had om met de pestkop op de vuist te gaan. Iets wat er voor gezorgd heeft dat het pesten is gestopt bij mij.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben een tijdje slet genoemd, wat nu is afgezwakt naar flirt. Het slaat nergens op, al weet ik wel waar het vandaan komt. Dat heeft me eigenlijk niet zo veel gedaan, ik rolde met mijn ogen en liep door, of het heeft mogelijk mijn depressie erger gemaakt maar ik dacht toen al dat het niet veel erger kon voor ik mezelf van een brug zou werpen ofzo iets.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik ben nooit echt "gepest". Ik ben gewoon een outcast, iemand met een of twee vrienden in de klas, en daar heb ik wel vrede mee. Ik ben niet zo'n sociaal type en het maakt me eigenlijk niet uit of ik word nageroepen of dat achter mijn rug word gedaan. Als je gewoon aardig doet en wat oppervlakkige relaties met wat leerlingen onderhoudt, zul je vanzelf zien dat je dezelfde behandeling terugkrijgt. Tenminste, dat is bij mij zo. Over iedereen wordt geroddeld, dus met die gedachte voel ik me niet echt slecht als iemand mijn kleding niet mooi vindt of zo.
    Ik kan me wel indenken dat gepest worden rot is, en dan zeker de gevolgen die je eraan overhoudt. Een vriend van me is weleens in elkaar geslagen omdat hij homo is. Daar kan ik écht kwaad om worden.


    Searching heavens for another earth

    Juah ik ben wel gespest en dat heeft me sterker gemaakt. (; En ik denk dat iedereen wel eens gepest is, de een erger en langer dan de ander oid, maar bijna iedereen is wel eens gepest.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik ben ooit gepest. Daardoor ontwikkelde ik een eetstoornis en werd ik depressief. Ik had geen vrienden meer en voelde me heel alleen. Ik was alleen maar bezig met afvallen en proberen erbij te horen. Dit veranderde toen ik naar een andere school ging, erover sprak met mijn ouders en nieuwe vrienden kreeg. Ik werd meer mezelf en was daar ook niet meer bang voor. Het was echt een hele nare periode uit mijn leven, maar ik ben er wel veel sterker uitgekomen. Het heeft me gemaakt tot wie ik nu ben en daar ben ik best wel trots op. :) Ik weet ook zeker dat degene die mij gepest hebben ook heel verbaasd zullen zijn als ze zagen hoe ik nu in het leven stond en ik weet ook zeker dat zij een diep triest leven leiden en ik gewoon gelukkig kan zijn. ;) Ik heb veel van die periode geleerd. Ik ben de pesters eigenlijk zelfs dankbaar. Ik kan nu eindelijk mezelf zijn, heb de meeste van mijn problemen overwonnen en ben er veel sterker uitgekomen.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben jarenlang in mijn straat gepest omdat ik nieuw was en ik ben jarenlang buitengesloten op school. Hierdoor vertrouw ik mensen niet meer, toon ik ook mijn emoties niet en praat ik niet over mijn problemen of gevoelens. Jarenlang durfde ik ook niet meer mezelf te zijn, maar dat is nu voorbij. Ik ben ook vaak afstandelijk nieuwe vriendschappen betreft en de meeste van mijn vriendinnen kennen me allemaal niet écht.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:29 ]


    Take risks and conquer your fears.