• Ik door een vriendin die hier zit (:


    And then we'll see it.

    Euh, ik weet het eigenlijk niet meer.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is alweer zo'n 9 jaar geleden, kan ik me niet meer herinneren haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Varekai schreef:
    Euh, ik weet het eigenlijk niet meer.

    Dit.
    Ik moet het online gevonden hebben. Maar hoe? Ik weet het echt niet meer.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik las hier verhalen en zat hier dus al langer maar sommige verhalen kun je niet lezen zonder account :'D Dus zodoende haha


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik zat eerst op een paardensite en via daar begon ik met het maken van digitale tekeningen. Uiteindelijk werd het een soort trend om daar ook verhalen bij te gaan verzinnen en door wat vrienden van die paardensite ben ik dat op deze site gaan doen ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    SPECS schreef:
    Ik las hier verhalen en zat hier dus al langer maar sommige verhalen kun je niet lezen zonder account :'D Dus zodoende haha

    Dit, maar eerst moest ik ooit een quiz maken van een vriendin over 1D (die blijkbaar van haar was), en blijkbaar had zij ook een account.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 15:57 ]


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Euh... goede vraag. Ik zat eerst altijd verhalen te lezen op een andere site. Quizzilla heette het volgens mij destijds. Maar daar ging ik op een gegeven moment weg en misschien kwam ik toen op Q? En op Wattpad ook. Idk.

    Ik zocht quizzen online op over welk dier ik was, harry potter quizzen, ... en toen er iets later (of ja een jaar of twee idk) fanfiction verhalen bij kwamen (toen nog in quiz vorm god i'm old), heb ik een account gemaakt zodat ik beter kon bijhouden wat ik al gelezen had en wat niet. Ik schreef zelf ook heel graag dus begon relatief snel zelf aan het schrijven van fanfiction.

    Man, ik herinner me plots het allereerste verhaal dat ik hier ooit heb gelezen, dat was iets van "TH en Jij" ofzoiets omg #throwback


    The soul needs autumn.

    Ik was foto's aan het zoeken van Gerard Way (de zanger van My Chemical Romance) en toen kwam ik hier uit. :')


    Caution first, always.

    Via Quiz-stories over Bill Kaulitz.


    Ex astris, sciencia

    McNuggets schreef:
    Ik zat eerst op een paardensite en via daar begon ik met het maken van digitale tekeningen. Uiteindelijk werd het een soort trend om daar ook verhalen bij te gaan verzinnen en door wat vrienden van die paardensite ben ik dat op deze site gaan doen ^^


    Welke site was dat? :'D

    Ik weet het ook niet meer...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tokio Hotel quizzen. :Y)
    ik was in zn algemeenheid opzoek naar quizzen om te maken en er was hier een hele Tokio Hotel hype aan de gang waardoor ik ook fan werd en besloot om deze site te joinen.🙆


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Eén van mijn lezers op een andere site attendeerde erop dat een vriendin van haar het verhaal las op Q. en zij vroeg of ik daar dan dus ook op zat. Bleek dus dat iemand mijn verhaal gestolen had, dus maakte ik een account aan om mijn verhaal terug te eisen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik kwam hier door een toenmalige klasgenoot.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Delacroix schreef:


    Man, ik herinner me plots het allereerste verhaal dat ik hier ooit heb gelezen, dat was iets van "TH en Jij" ofzoiets omg #throwback


    Omg flashbacks


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen