• Ik heb 't topic hier maar willekeurig neergezet, als 't bij creativiteit of iets anders had gemoeten voel je dan als mod vrij om 'm te verplaatsen =D

    Oké, ik heb misschien een beetje een gekke vraag en ik weet niet of er een antwoord op is, maar ik wil dit al een tijdje weten.
    Ik schrijf namelijk een story op Q en daarin is de hoofdpersoon schrijfster. Om het verhaal leuk in te leiden heb ik als proloog een stukje uit haar zogenaamde boek gebruikt. De rest van de story is dus gewoon een heel verhaal en uiteindelijk wil ik dan weer afsluiten met een boekfragment als epiloog.
    Alleen nu had ik 't idee om ook tussendoor ergens een boekfragment te plaatsen, gewoon als een los hoofdstuk tussendoor, maar ik heb werkelijk geen idee hoe je zoiets dat afwijkt van het normale verhaal en tussen een proloog en een epiloog in zit kan noemen.

    Ik dacht eerst aan monoloog, maar dat is 't ook niet. Dus weet iemand - die mijn gekke vraag begrijpt - of hier een leuke naam voor zou zijn of niet? Als er geen naam voor is maakt 't niet heel erg uit hoor, dan zet ik er gewoon niks boven of iets randoms als "Regenboog" want dat rijmt op proloog en epiloog xd.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    “Love is a contradiction.”

    Melancholia schreef:
    intermezzo?
    Dat zou mss nog de beste oplossing zijn, want het is iets ertussen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Famine schreef:
    (...)
    Zoals je zegt: noem het "fragment".

    Hm, dat kan ook wel eigenlijk. Al klinkt Intermezzo ook wel goed en ik weet niet welke beter zou zijn ;o


    “Love is a contradiction.”

    Ladylit schreef:
    (...)
    Hm, dat kan ook wel eigenlijk. Al klinkt Intermezzo ook wel goed en ik weet niet welke beter zou zijn ;o

    kuch intermezzo kuch

    Intermezzo lijkt mij ook het meest logische ja c:
    Klinkt ook wel wat mooier dan fragment :x

    Vluuv schreef:
    Intermezzo lijkt mij ook het meest logische ja c:
    Klinkt ook wel wat mooier dan fragment :x
    Idd


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Intermezzo klinkt idd mooier dan fragment. (bloos)

    intermezzo?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."