• luister dit dan maar eens. Dan weet je eens hoe geweldig JB is.(krul) Ja wel helemaal afluisteren hè? En durf nu nog te zeggen dat hij geen talent heeft en niet kan zingen en slechte nummers heeft.(cat) Neeeeee grapje, maar luister gewoon want het is echt mooi.(krul)


    .

    Ik ben persoonlijk geen fan van hem, ik heb eigenlijk een redelijke haat aan hem. Maar ik ga niet zeggen dat hij niet kan zingen, want dat kan hij wél, anders zou hij niet zo bekend worden. Persoonlijk vind ik zijn stem eigenlijk ook irritant, zoals bij Baby. Maar ik geef wel eerlijk toe, zijn liedje met Usher is nog wel goed. Daarin vind ik zijn stem mooier.
    kijk; Ik ben hater en geef toe dat hij wel goed kan zingen! Kom dat tegen! :Y)


    Has no one told you she's not breathing?

    BlueElephant schreef:
    Ik ben persoonlijk geen fan van hem, ik heb eigenlijk een redelijke haat aan hem. Maar ik ga niet zeggen dat hij niet kan zingen, want dat kan hij wél, anders zou hij niet zo bekend worden. Persoonlijk vind ik zijn stem eigenlijk ook irritant, zoals bij Baby. Maar ik geef wel eerlijk toe, zijn liedje met Usher is nog wel goed. Daarin vind ik zijn stem mooier.
    kijk; Ik ben hater en geef toe dat hij wel goed kan zingen! Kom dat tegen! :Y)

    Goedzooo.(krul) Wil je nu 5 cent?(nerd)


    .

    Ik kan nu niet luisteren, maar ik weet dat hij een mooie stem heeft. Ik moet zijn persoonlijkheid gewoon niet. Want, er zijn liedjes die ik echt niet slecht vind. Maar noem me geen fan, want dan schiet ik je af (nerd)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Haha. Ik vind het zoo hard strijkgaan, al die bloopers. Tegen muren lopen, flesjes naar zijn kop krijgen .. Muahaha, vergeef me maar ik kom neit meer bij dan x'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Armani schreef:
    Ik kan nu niet luisteren, maar ik weet dat hij een mooie stem heeft. Ik moet zijn persoonlijkheid gewoon niet. Want, er zijn liedjes die ik echt niet slecht vind. Maar noem me geen fan, want dan schiet ik je af (nerd)

    Oke, je bent fan. Word ik nu neergeschoten?(nerd)


    .

    BlueElephant schreef:
    Haha. Ik vind het zoo hard strijkgaan, al die bloopers. Tegen muren lopen, flesjes naar zijn kop krijgen .. Muahaha, vergeef me maar ik kom neit meer bij dan x'D

    Zie je wel, hij is cool.(krul)(krul)


    .

    Ik houd niet van z'n stem. Ik zal nooit zeggen dat hij niet kan zingen, want dat kan hij wel. Maar dat betekent niet dat hij een mooie stem.
    Ik vind het liedje een beetje zeurderig...
    Nogal een standaard liedje eigenlijk...
    Ik vind het niet mooi.
    Ik vind eigenlijk geen van JBs liedjes mooi. En daar blijf ik bij.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Georgraphy schreef:
    Ik houd niet van z'n stem. Ik zal nooit zeggen dat hij niet kan zingen, want dat kan hij wel. Maar dat betekent niet dat hij een mooie stem.
    Ik vind het liedje een beetje zeurderig...
    Nogal een standaard liedje eigenlijk...
    Ik vind het niet mooi.
    Ik vind eigenlijk geen van JBs liedjes mooi. En daar blijf ik bij.

    Wat jij wil.(cat)


    .

    hij zingt niet vals maar ik hou niet van zijn stem en ik vind zijn liedjes gewoon een beetje inhoudloos ik bedoel baby oooh?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Dacht ik toch echt even dat we het hier over the Jonas Brothers hadden

    Maar in ieder geval: ik vind het niets. Dat lied, die stem, de manier van zingen, de songtekst.. Nee. Ik vind het gewoon verschikkelijk.

    Oké, fijn, nu jank ik.
    Niet omwille van zijn stem ofzo, maar omwille van de lyrics, damn.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja doh, elke artiest heeft talent. Maar ik vind hem gewoon bah bah niks aan 8D


    I live for the applause, you will die for it.

    hellgirl1417 schreef:
    Dacht ik toch echt even dat we het hier over the Jonas Brothers hadden

    Maar in ieder geval: ik vind het niets. Dat lied, die stem, de manier van zingen, de songtekst.. Nee. Ik vind het gewoon verschikkelijk.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Liefde voor dat liedje gewoon. <3


    Hope goes lost but never dies.

    i sitll hate him...


    everyday is a step higher to the end of the world.