• hi people ;d

    ik wil een fanfiction maken over one direction (met vooral Harry Styles). als ik 1 keer een onderwerp verzonnen heb kan ik best wel makkelijk schrijven maar ik weet gewoon niets origineels meer ;s kan iemand me helpen met een onderwerp of een begin voor het verhaal?

    SUMMERx


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    WhatYouWant schreef:
    geen fanfiction schrijven over 1D, want daar zijn al te veel verhalen over...


    -

    Taize schreef:
    Origineel idee: schrijf geen fanfiction (cat)


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Ik heb geen idee wat je aanstaat en ik heb geen zin om ideeën te gaan zitten voorkauwen, dus laat je inspireren door een liedje of een video? (cat)

    En zoals al is aangegeven, schrijf een verhaal met onbekende personen.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:04 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Taize schreef:
    Origineel idee: schrijf geen fanfiction (cat)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Taize schreef:
    Origineel idee: schrijf geen fanfiction (cat)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Best wel duidelijk: geen fanfiction (:
    Gebruik gewoon de alledaagse dingen die je tegenkomt! Bijvoorbeeld: de bus. (8 vrienden die op reis gaan met een bus naar.. Slowakijke, waar ze elkander kwijt raken in een sneeuwstorm) ik zeg zomaar wat. gebruik je fantasie ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Taize schreef:
    Origineel idee: schrijf geen fanfiction (cat)


    En al helemaal niet met Harry Styles..


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Taize schreef:
    Origineel idee: schrijf geen fanfiction


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Fanfiction kan best origineel zijn en als jij meer plezier hebt in het schrijven van een fanfiction dan het schrijven van 'gewone' fictie, dan moet je dat vooral doen. Originaliteit berust, voor mij in elk geval, meer op hoe het verhaal loopt dan wie er in spelen.

    Ik vind echter wel dat je zelf het onderwerp van je verhaal moet verzinnen. Het is jouw verhaal. Als je geen inspiratie hebt, is dit misschien voor jou geen goede tijd om te schrijven. Je moet jezelf niet te veel gaan forceren.
    Zelf krijg ik wel eens inspiratie van nieuwe muziek. Misschien kan je dat proberen?


    Carry me away, I hope that you don't break.