• Hallo ik heet Femke. Vriendinnen noemen me Fem :-)
    Ik studeer in Eindhoven op het Fontys college. Ik ben geboren op 17mei 1992 wat mij 19 jaar maakt. Dit is wel genoeg dus hoi Quizlet!


    Do all things with love.

    Weet je wat ik niet begrijp?
    Waarom zeggen de mods niets? Alleen zij kunnen vertellen wie zij werkelijk is...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Eledhel schreef:
    Welkom op een verslavende site, over een paar weken zit je 24/7 op Q 8D


    Inspiration can hit you any time

    Escritura schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar de eerste dag dat jij Q ontdekte, wist je al meteen hoe je een topic moest aanmaken? en dan nog, Templates aanmaken, metteen haar profiel indelen preciés zoals Jill dat deed, en hetzelfde praten....

    Just saying, I already know i'm right about this.


    Wat gebeurt hier allemaal?
    Ik moet echt stoppen met leven onder een steen of zo.


    26 - 02 - '16

    Escritura schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar de eerste dag dat jij Q ontdekte, wist je al meteen hoe je een topic moest aanmaken? en dan nog, Templates aanmaken, metteen haar profiel indelen preciés zoals Jill dat deed, en hetzelfde praten....

    Just saying, I already know i'm right about this.

    Je moet gewoon goed zoeken en dan vind je alles. Quizlet is heus geen moeilijke site...


    Do all things with love.

    Escritura schreef:
    (...)

    Sorry hoor, maar de eerste dag dat jij Q ontdekte, wist je al meteen hoe je een topic moest aanmaken? en dan nog, Templates aanmaken, metteen haar profiel indelen preciés zoals Jill dat deed, en hetzelfde praten....

    Just saying, I already know i'm right about this.


    Ik had het alleen over topics. Maar ik wist wel hoe ik een topic aan moest maken, ja.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Queensbury schreef:
    Welkom op deze geweldige site! *O*


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    HEAVYMETAL schreef:
    (...)

    Wat gebeurt hier allemaal?
    Ik moet echt stoppen met leven onder een steen of zo.


    This girl "Femke" is in truth Jill, a girl who loves to make fake accoutns and shizzle. also knows at Symbol, Zecora, sparrows, en nog eens 20 dingetjes.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Cherokees schreef:
    Weet je wat ik niet begrijp?
    Waarom zeggen de mods niets? Alleen zij kunnen vertellen wie zij werkelijk is...


    Die discussieren met elkaar hierover geloof ik. Ze houden zich niet vaak met het topic zelf bezig > <.


    i put the fun in funeral

    PinkaminaPie schreef:
    Welcome on Quizlet we have cookies.

    Thousands of cookies:Y).


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik keek bij het lezen van je topic meteen op je profiel en je bent wel Jill-like, heel erg zelfs. Dat had ik al door zonder al die reacties hier te lezen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik keek bij het lezen van je topic meteen op je profiel en je bent wel Jill-like, heel erg zelfs. Dat had ik al door zonder al die reacties hier te lezen.


    Smart Nikki should get a cookie. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Mods, Y U NO gaan controleren of dit Jill is.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh trouwens he, over de mensen die zeggen dat ze al gelijk op de eerste dag het al wisten, nou niet hoor.. op mijn andere account kwam ik er pas achter na een half jaar dat er uberhaupt een forum was fml :y

    Escritura schreef:
    (...)

    This girl "Femke" is in truth Jill, a girl who loves to make fake accoutns and shizzle. also knows at Symbol, Zecora, sparrows, en nog eens 20 dingetjes.


    Maar waarom dan?


    26 - 02 - '16

    Slotje.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.