• Ik weet niet of hier al een topic over is (ik heb het in ieder geval nog niet gezien) maar Obama is weer president. Yay! *O* Ik weet even niet meer wat voor dingen hij meteen al veranderd heeft, maar ik weet wel dat ik persoonlijk ontzettend opgelucht ben. :W


    "This seat is taken." - Barack Obama.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yay ^^


    i put the fun in funeral

    Ik mocht die Romney toch al niet :')

    Yay Obama!! (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (dance)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Voor eeuwig blij dat die gek van een Romney niet heeft gewonnen


    Can't control my second personality

    Obama heeft zelfs gewonnen in de staat Massachusetts, waar Romney governor was. Lool :')

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 7:59 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    nice(Y)


    .it's up to you to make dreams come true

    Gelukkig wel. Als Romney had gewonnen wil ik niet weten wat er met dat land was gebeurd :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Yay c:
    Ik had het eigenlijk wel verwacht :Y)


    26 - 02 - '16

    Elly4ever schreef:
    Voor eeuwig blij dat die gek van een Romney niet heeft gewonnen

    Dat dus. Die kerel is te dom voor woorden. Zelfs een ezel zou een betere president zijn.

    Ancora schreef:
    Obama heeft zelfs gewonnen in de staat Massachusetts, waar Romney governor was. Lool :')

    Hahahaha, geweldig!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elly4ever schreef:
    Voor eeuwig blij dat die gek van een Romney niet heeft gewonnen


    Agree. Die kerel is zo dom!


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat dus. Die kerel is te dom voor woorden. Zelfs een ezel zou een betere president zijn.


    Bush was ook niet echt slim en toch is bij gekozen dus ik denk dat slimheid niet echt iets uitmaakt bij de Amerikanen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ancora schreef:
    Obama heeft zelfs gewonnen in de staat Massachusetts, waar Romney governor was. Lool :')


    Maar Massachusetts is ook al vanaf oudsher democratisch, net als Obama.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Daar ben ik echt blij mee. Amerika zou echt fucked up worden als Romney werd gekozen. Ik vind het al een wonder dat hij zoveel stemmen had.
    En er zij trouwens twee staten bij gekomen die het homohuwelijk legaal hebben gemaakt ^^.


    The odds are néver in our favor.

    Firebolt schreef:
    (...)

    Maar Massachusetts is ook al vanaf oudsher democratisch, net als Obama.


    Romney is er dan toch als Republikeinse governor gestemd, vroeger (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Pff, ik ben zo opgelucht nu. Yay Obama! *O*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan