• [ bericht aangepast op 20 aug 2016 - 21:19 ]

    Ik heb dat probleem ook wel eens gehad. In de klas focus ik me alleen op het leerwerk en juist in de pauzes ga ik focussen op de leuke dingen. Als dat niet helpt zou ik je ouders erbij inschakelen en een overplaatsing regelen. Ik hoop dat je je snel beter voelt, of die overplaatsing voor elkaar krijgt. Heel veel sterkte hiermee! (:


    26 - 02 - '16

    Als je niet met je mentor kan/wilt praten, is er dan geen andere leraar waar je wel goed mee op kan schieten? Dan kun je het tegen die persoon kwijt.
    Anywayz,, veel sterkte en succes!


    Inspiration can hit you any time

    ahw ): Ik weet hoe je je voelt. Ik ben ok altijd alleen in de klas, heb geen vrienden, vind het niet leuk en daarbij krijg ik ook vaak rotopmerkingen naar me hoofd ):
    Ik denk dat je het beste even met je ouders kan praten, of naar een andere leraar waarmee je goed kan opschieten??
    Je komt er wel uit <3


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik zat vorig jaar in zo'n klas. Ik had daar één echte vriendin, de rest waren allemaal van dezelfde soort eerste klas bitches. Gelukkig waren er wel gezellige jongens in die klas waar ik nu nog steeds bevriend mee ben. Misschien kan je daar bevriend mee raken?

    Ik ken het gevoel, ik heb eigenlijk helemaal geen vrienden en was er een tijdje -een maand ofzo- enorm depressief over, zo erg dat mijn ouders naar een psycholoog wouden gaan. Als je wil, je kan mij ook altijd pben (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Provine schreef:
    Ik snap precies hoe je je voelt. Zo voelde ik me een paar weken geleden ook, en het is gewoon een kwestie van positief blijven denken. Je moet je leven daardoor niet laten verpesten, en zoals mensen mij toen al advies hadden gegeven, je moet gewoon ook met die andere mensen uit jou klas blijven omgaan. Anders wordt het alleen nog maar rotter, omdat je je dan na een tijdje daar alleen gaat voelen. Dat gevoel heb ik ook meegemaakt, ik heb er met een vriendin uit die klas over gepraat, en ze gaat mij erbij helpen. Misschien kan je ook met een van die vriendinnen uit jou klas praten? En het er gewoon over hebben. Misschien wordt het dan al een stuk leuker voor je. Sterkte ermee!


    -gelukkig is er dit jaar verandering bij mij ingekomen-

    maar sterkte ermee

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer